Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit is een enorm complex in een buurt met allemaal gelijkvormige andere hotels. We konden de receptie eerst niet vinden, er was ook geen bord. Inchecken ging goed maar duurt lang want er moet een hoop verteld worden, ook over hoe je er komt en waar de auto te parkeren. Het appartement (geen hotel) lijkt leuk maar is vrij kaal. Keuken lijkt compleet maar hebben we niet gebruikt. Badkamers zijn donker, bedden zijn hard zoals overal in Portugal. Tv en wifi aanwezig.
De locatie, vlak bij strand is wel goed. Meerdere zwembaden maar niet gebruikt. In oktober vrijwel leeg. De standaard prijs van plm 115 euro is te hoog voor de kwaliteit. Schoon was het wel.

Datum van verblijf: oktober 2016
NAUHotels_Resorts, Gerente de relações públicas van Salgados Vila das Lagoas Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for sharing your recent experience.

We regret for not being able to meet your expectations. The reason for our check in being a little bite more long then normal is because our complex is really wide. Therefore, we need to explain carefully all the information to avoid our guest to get lost inside the resort.
On a more positive note we are glad to read that you have enjoy our cleaning services.
We look forward to welcome you back

Kind regards
João Everard
Guest Relations

Beoordeeld op 28 maart 2016

Dit resort, appartementencomplex ligt perfect. Wij waren hier in september. Er zijn veel zwembaden en de appartementen zijn zeer luxe en ruim. Er is altijd ruim voldoende plek bij het zwembad. Het strand is vlakbij. Het restaurant is heerlijk. Tevens is er een leuke bar met dakterras waar je een geweldig uitzicht hebt. Prima service.

Datum van verblijf: september 2015
NAUHotels_Resorts, Gerente van Salgados Vila das Lagoas Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2016

Dear Mr. Ronald

Thank you for your kind review on TripAdvisor.
We are very pleased to read that you enjoy your stay at Salgados Vila das Lagoas Apartments.
We are delighted to know that our luxurious and spacious apartments, our amazing L14 restaurant with is fantastic menu, and the service of our attentive Team have contribute for an overall amazing stay in our hotel.
We look forward to welcome you back in a near future

Kind regards,
Carlos Dinis
General Manager

Beoordeeld op 9 januari 2016

We waren hier een week in september. Heerlijk weer, uitstekende service. Goed restaurant en maar liefst 7 zwembaden. Je hoeft hier niet te knokken voor een ligbed, nooit was meer dan 20% van de bedden bezet. Cocktail bij zonsondergang in de bar was fantastisch.

Datum van verblijf: september 2015
NAUHotels_Resorts, Gerente geral van Salgados Vila das Lagoas Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2016

Dear Guest.

Thank you so much for your amazing feedback.

We truly apreciate to know that you considered our service excellent, the restaurant and the number of swimming pools. We are also happy to read that the sunset with a cocktail at the Liquid Lounge was fantastic.

We hope to host you again soon.

Best regards.
Carlos Dinis
General Manager

Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Zalige appartementen; proper, ruim, elke dag verse handdoeken, nieuwe vuilniszak, beachtowels, dicht bij het relatief rustige strand, rustig gelegen, vriendelijk personeel, etc.

Ik had op voorhand mijn huiswerk gemaakt en wou dat we onze huurwagen op een veilige plaats konden parkeren. Dit was zeker het geval in deze accomodatie: overdekte garage met eigen afstandsbediening voor de poort en security guard van Securitas 24h/24h.Wie geen wagen had, raakte niet in de garage.

Ik lees in andere reviews dat mensen de afstand naar Albufeira (5,5km) te ver vinden. Zonder huurwagen klopt dit, maar ik vind het onterecht hierover te klagen. Je boekt je reis toch niet zonder eerst te informeren waar het precies ligt? Het gebrek aan animatie stoort sommigen ook. Volgens mij ook onterecht. Het is een appartementencomplex en er staat nergens dat ze animatie voorzien. Dus hoeft men er volgens mij niet over te klagen.

Anyhow. Wij hadden een supervakantie en komen zeker terug!

Ps : gebruik de GPS-coördinaten ipv het adres.

Beoordeeld op 14 oktober 2014

Als je rust en ruimte zoekt gecombineerd met een mooi omgeving is dit een perfect plekje. Appartementen zijn groot, netjes en vrij nieuw. Het complex heeft meerdere zwembaden dus je kan altijd wel een plekje vinden. Gratis ligbedden bij de zwembad. supermarkt in de buurt en heerlijke restaurants in de omgeving. Salgados beach is op loopafstand.
Je hebt wel een auto nodig omdat je anders weinig ziet van wat er in de buurt is, prachtig dorpjes, waanzinnig stranden etc.

Datum van verblijf: augustus 2014