“Lekker”

Geclassificeerd als nr. 28 van 158 Restaurants in Skiathos Town
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gyros plate en griekse salade! Wel ruim genoeg voor 2 personen als lunch... hebben de hele dag geen trek meer gehad haha

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk liepen we dit straatje in, daarna geen seconde spijt.
Fantastische plek in een aantal steegjes en ruimten. Gigantische BBQ die de lucht vult met 'hier wil ik eten!'
Slouvlaki (3 stokken) en halve kip smaakten naar meer.
Een absolute aanrader! Vanavond weer, maar dan lamsvlees.

21 mei 2017 beoordeeld

We hadden lam en kalf van de grill, zou hun beste recept zijn, mijn vriend heeft zijn lamsvlees met smaak gegeten, maar mijn kalfsvlees zag er echt niet lekker uit, veel vette randen, gewoon echt niet lekker. De ligging is verder wel ok, in een steegje, maar er was een programma op, Survivor 2017, dat schijnt er nogal populair te zijn, en dat stond op groot scherm erg hard aan, en allemaal gillende grieken er om heen, incl het personeel, dus lekker rustig eten zat er niet in. Helaas, gelukkig nog genoeg andere restaurants in de buurt.

8 juli 2016 beoordeeld

Heb hier een keer gegeten. Als je van lekker lamsvlees houdt moet je hier gegeten hebben. Vlotte bediening, goede kaart en gezellig straatje waar ook de lokale bevolking eet. Goede prijs/kwaliteit.

27 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk familie restaurant goed eten van de grill betaalbaar reken voor 2 personen grillgerecht + salade en fles water rond 25 euro. De man van de grill komt uit kalambaka en is erg vriendelijk. Typisch Griekse sfeer en restaurant meerdere malen gegeten tijdens mijn verblijf een aanrader voor iedereen die in skiathos verblijft hier moet je hebben gegeten!

Reizigers die Koziakas bekeken, bekeken ook

Skiathos Town, Skiathos

In Koziakas geweest? Deel je ervaringen!