“Lekker Grieks!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Asprolithos ziet er gezellig uit. Direct bij binnenkomst werden we verwelkomd met een ouzo van het huis. Het eten werd snel geserveerd en de bediening is heel vlot. Enige minpuntje is dat we de porties aan de kleine kant vonden... De Skiathos Chicken was heerlijk, maar niet zo vullend. Ik zou daarom adviseren om er een voorgerechtje bij te bestellen, hoewel de voorgerechten in vergelijking met andere restaurants redelijk prijzig zijn.

6 juni 2017 beoordeeld

Het eten is hier meer dan lekker en het restaurant is erg mooi ingericht. Het personeel was vriendelijk.

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens ons korte verblijf op Skiathos.
Wij hadden Tonijn en Stifado.
Was prima maar voor de wijn betaalden we veel meer dan in een ander restaurant waar we hem ook hadden...
Al met al duurder voor niet heel veel meer. . .

14 augustus 2016 beoordeeld

Bij dit restaurant werden we welkom gegeten met 2 glaasjes Ouzo. De kaart is heel erg uitgebreid en staat vol met Griekse klassiekers en specialiteiten. De bediening is heel erg attent, het tempo is rustig, maar ze houden alles goed in de gaten. We hebben hier heerlijk gegeten, na het eten werden we verrast met een toetje van het huis.

30 september 2014 beoordeeld

Heerlijk gegeten,echt grieks,goede sfeer,goede bediening.Alles klopt!Het beste restaurant van Skiathos!

• Sfeer

Reizigers die Asprolithos Taverna bekeken, bekeken ook

Skiathos Town, Skiathos

In Asprolithos Taverna geweest? Deel je ervaringen!