“Heerlijk”
Beoordeling van Lyhnari

Lyhnari
Geclassificeerd als nr. 13 van 158 Restaurants in Skiathos Town
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk persoon. Heerlijke Griekse traditionele gerechten, die zeer smaakvol werden toegelicht door de chef. Echt een aanrader. En zeker niet duur.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant waar we met 11 personen veel te vroeg aankwamen wisten hier heel goed op in te spelen. De gastheer bood ons een fantastische maaltijd aan. Mousaka, kleftico, stifado en nog een ovenschotel. Perfect salade voor af, brood met een heerlijke dip. Alles was perfect. Toetje van het huis en niet eens heel duur. Voor de dames nog een klein cadeautje. Perfecte! !!!!

14 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hier gegeten. Erg goed en gezellig. Leuke vriendelijke sfeer, oprecht aardige bediening. Alles wat we gegeten hebben was heerlijk. We gaan nog een keer terug.

21 juni 2013 beoordeeld

Op zich een aardige lokatie met een leuk buitenterras. Ik had een gefrituurd voorgerecht besteld, deze was gebakken in ranzig oud frituurvet, deze ranzige smaak nooit meer te boven gekomen helaas.
Bovendien zijn er maar 2 toiletten voor de ongeveer 50 tafels om die ranzigheid naar buiten te werken.
Het personeel maakt er een sport van om erachter te komen uit welk land je komt, om je vervolgens de rest van de avond in het gebrekkig nederlands aan te spreken.

"Verry bad choice my Friend"

• Sfeer
Lyhnari, Owner van Lyhnari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2013

To whom it may consern

After reading your review there are a few things we want to respond to. Our taverna is located outdoor but not on a terrace
We have only 22 tables not 50 as you mentioned.

Regards
Stilos DImitrios
Owner

23 september 2012 beoordeeld

Wij zijn vegetariërs en ook wij hebben 12 verschillende restaurants in Skiathos stad bezocht.
Dit restaurant staat bij ons op no:1. De beste en vriendelijkste bediening, tijd voor een praatje, de extraatjes voor-en achteraf en de prijs- kwaliteit verhouding was prima. Aangezien het er altijd druk is, is reserveren aan te raden. We hebben er 2x gegeten en ontdekten het eigenlijk te laat.

Reizigers die Lyhnari bekeken, bekeken ook

Skiathos Town, Skiathos

In Lyhnari geweest? Deel je ervaringen!