“Het beste van Skiathos!”
Beoordeling van O Paraxenos

O Paraxenos
Geclassificeerd als nr. 10 van 160 Restaurants in Skiathos Town
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets dan lovende woorden voor O Paraxenos. De binnentuin ziet er prachtig uit, de bediening is attent, vriendelijk en snel en het eten is overheerlijk. Wij hadden o.a. de chef’s Lamb op aanraden van de bediening. Wauw! Niets teveel gezegd. Ook de tzatziki en het garlic Bread waren echt super.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Skiathos. We schrikken van de enorme drukte in dit stadje. Erg toeristisch. En veel bars en goedkope restaurants.
In een zijstraat zien we dit restaurant en het terras op de binnenplaats trekt ons gelijk aan.
De ontvangst is vriendelijk en het personeel zeer attent.
Het eten is erg goed. Stifado en lamspotje zijn aan te raden.
We hebben hier een fijne avond gehad.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben er nu 2 keer gegeten en was allebei de keren perfect. De kip is lekker mals, de spaghetti is ook aan te raden. Personeel is ook erg vriendelijk!

18 september 2015 beoordeeld

Heerlijk eten, 2x geweest. Kip met mexicaanse saus was echt heerlijk. Ook 1x sea bream genomen, heerlijk vers

4 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk uitgebreid gegeten op een mooie binnenplaats. Een mooie plek tussen de toeristische straatjes. Het eten was zeer goed! De wijnen waren ook erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk.

Reizigers die O Paraxenos bekeken, bekeken ook

Skiathos Town, Skiathos

In O Paraxenos geweest? Deel je ervaringen!