11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed tot uitstekend. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer van ons is modern en ruim. Voor de airco moet je per dag betalen en de wifi is gratis. Het hotel heeft een terras met mooi uitzicht over de baai. Het restaurant is goed met een beperkte menukaart. Samos stad ligt op loopafstand maar je moet wel goed kunnen lopen.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ino Village ligt 10 minuten lopen van Samos stad op een berg. Je hebt hier een tachtig uitzicht over Samos stad! De kamers zijn eenvoudig maar prima! Goede matrassen en een uitgebreid ontbijtbuffet! Ino Village heeft een fijn zwembad waar geen handdoeken worden neergelegd! Ook voor het diner kun je hier terecht, er staat een erg goede kok in het restaurant!! Auto huren is een aanrader om Samos te verkennen!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke vakantie op Samos
Plus punten
Geen gevecht om plaats aan het zwembad
Zeer goede bedden
Fantastisch uitzicht
Vriendelijke en behulpzame mensen
Goed ontbijt
Restaurant duurder dan in het stad maar wel fijner klaargemaakt
Alles netjes
Weinig kleine kinderen

Min punt
Enorm kleine douches
Geen parasols aan het zwembad

15 min stappen naar Samos stad, waar ik enorm de Griekse uitstraling wit-blauwe, kleine steegjes, eten aan het water miste. Uitstap naar Kokkari maakte dit goed☀️

Een zeer leuk groen eiland, een fijne tijd gehad

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons was dit hotel een warm bad, vriendelijk netjes en willen alles voor je doen.
We hadden een kamer met zeezicht en de kamer was vrij nieuw. Er is echter ook een ouder gedeelte.
Ontbijt was lekker en goed wel bijna elke dag t zelfde.
Het restaurant was erg goed .
Als ik moet zoeken naar een min puntje dan kan ik er twee vinden .
De koelkast is niet erg koud en de wifi is traag.
Maar dit mag geen naam hebben.
Het hotel heeft veel trappen en hoogte verschillen dus je moet wel goed ter been zijn.
De ligging is prima je wandelt zo de stad in . Loop achter t hotel
Langs wij hadden de zwaarste route genomen bleek achteraf en moesten behoorlijk klimmen .

8 juni 2018 beoordeeld

Ontbijt was alle dagen hetzelfde en heel beperkt, zelfs geen ontbijtkoeken en geen vers fruit ! Tafels warden ook niet gedekt. Op zondag worden de kamers niet schoongemaakt ! Badkamer veel te klein en verouderd !

Verbleef: mei 2018