Sunrise Hotel Ireon Samos(Samos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

• Gratis parkeren
Samos City Hotel(Samos Town)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Cleomenis Hotel(Samos Town)
  • Aan het strand
Hotel Bella Vista(Samos Town)
Hotel Bonis(Samos Town)
  • Bar/lounge
Hotel Anthousa(Samos Town)
  • Bar/lounge
8 juni 2018 beoordeeld

Ontbijt was alle dagen hetzelfde en heel beperkt, zelfs geen ontbijtkoeken en geen vers fruit ! Tafels warden ook niet gedekt. Op zondag worden de kamers niet schoongemaakt ! Badkamer veel te klein en verouderd !

Verbleef: mei 2018
23 augustus 2017 beoordeeld

Ik verbleef acht dagen bij Ino Village samen met mijn vriend. Het ziet er allemaal keurig uit en het personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een gratis kamer upgrade gekregen en de kamer was prachtig! Het ontbijt was ook heel lekker, ik ben vaker op Griekse eilanden geweest maar heb nog nooit zo'n lekker en uitgebreid ontbijt gehad. Echt een aanrader!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld

Het kleinschalige hotel wordt gerund door een erg vriendelijke familie en dito personeel.
Ontbijt is goed verzorgd. Overal waar je komt is het schoon openbare ruimtes en de kamers.
Gezellig rond het zwembad of op het terras aan de achterzijde van het hotel.
Onze kamer was gedateerd, maar schoon en de bedden waren erg goed. Klein min-puntje was de douche die erg krap was en waarvan het gordijn niet functioneerde zoals het zou moeten doen...maar ja...als dat alles is? De sproeier van de douche was wel weer goed en het water was goed af te stellen naar de gewenste temperatuur.
Wij zijn een week in dit hotel geweest. Het ligt op een heuvel en omdat we maar een week hadden hebben we die week een auto gehuurd zodat we ons makkelijker en sneller konden verplaatsen.
Samos zelf hebben we ervaren als een heel fijn, erg mooi, relaxed eiland met lieve bewoners.
Kortom: Ik hoop dat we ooit de kans krijgen om terug te gaan.

Kamertip: Mocht je meer luxe willen dan de gedateerde standaardkamer, boek dan een luxe kamer
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 juli 2017 beoordeeld

We hebben 2 kamers voor 10 nachten in dit hotel gehad. De kamers zijn gedateerd, maar wel erg schoon. Het ontbijt was prima en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Het diner in het hotel is ook goed en zeer betaalbaar.

Kamertip: We hadden een kamer met zeezicht. Kamers met balkon aan het zwembad zitten er letterlijk bovenop.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
9 juni 2017 beoordeeld

1 juni-8 juni '17. Net thuisgekomen van een weekje Samos. Een wat minder populair Grieks eilandje, maar zeker niet minder charmant. We hadden gekozen voor het Ino Village hotel. Een klein, proper, sfeervol en vooral rustig hotel gelegen dicht bij de stad. Het personeel is er super-vriendelijk, je kan er goed eten en alles is er netjes..Je vind er vooral rust en het zicht van op het terras is prachtig! Minpuntje: veel trappen..Maar toch een aanrader..

Kamertip: Zelfs de standaard-kamers zijn O.K.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner