“Simpel en goed eten met prachtig uitzicht”
Beoordeling van Chiringuito Pascual

Chiringuito Pascual
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Port de Sant Miguel
Keukens: Mediterraan
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier ‘s avonds een hapje gaan eten. Super vriendelijke bediening en goed eten. Verwacht geen luxe behandeling of spannende gerechten, maar geniet van een lekkere hamburger met een prachtig uitzicht. Betaalbaar en goed.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met voeten in het zand en uitzicht op zee heel lekker eten (neem pizza Iberian!) voor een goede prijs! Niet Ibiza-hip, maar klopt helemaal!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en gedronken. Voetjes in t zand en lekker eten. Vriendelijk personeelen mooi uitzicht.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht, heerlijk en eenvoudig eten, maar toch speciaal. Zeker de toetjes vielen in goede smaak!

20 oktober 2017 beoordeeld

Ik was hier in mei en nu in oktober weer. Het eten is super, de locatie ook alleen zo jammer een aantal heren in de bediening is gewoon niet vriendelijk, echt ongeïnteresseerd. Dit restaurant zou ik eigenlijk 5 sterren willen geven, de keuken verdiend dit echt ongetwijfeld......maar door de bediening geef ik er maar 3. Ik hoop van harte dat ze er iets mee doen! Ik zie dat er meerdere reviews zijn waarin de onvriendelijke bediening wordt benoemd. Is het zo veel gevraagd om met een glimlach je werk te doen.....? Het maakt je werk toch zo veel leuker! Het lijkt me heerlijk om mensen te verwennen met al die lekkernijen!

Reizigers die Chiringuito Pascual bekeken, bekeken ook

Sant Miquel De Balansat, Sant Joan de Labritja

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In Chiringuito Pascual geweest? Deel je ervaringen!