Beoordeeld op 5 september 2019

Mooie, schone, kamers aan het strand! Vriendelijk personeel en goede restaurants op loopafstand. Geen feest locatie maar plek om te genieten van de rustige kant van Ibiza. Een zwembad waar alleen volwassenen zwemmen en een deel waar kinderen lekker kunnen spelen!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

We wisten dat we 3 sterren hadden geboekt dus de verwachting was niet al te hoog. Ontbijt was prima al vulden ze vanaf 10u niet meer aan of t was op. Middag en avond eten waren de eerste dagen ook prima maar daarna was alles t zelfde en vaak doorgebakken vlees en vis en op is op. Dus veel salades gegeten. Dan t animatie personeel wat ook in de eetzaal zit en eet bij ws hun eigen familie die waren op alle Italianen gericht en gaven die ook alle aandacht. Engels konden ze niet spreken en dus totaal ook niet NL gericht. De enige die af en toe wat probeerde was Jay maar dat was miniem. Dan 3 zwembaden 1 voor kids t/m 12.. daar konden die van ons niet in.. dan 1 van alle leeftijden.. daar konden ze ook niet in want alle kids 3 / 12 zaten daar in met opblaasartikelen.. en dan een 16+ en daar mochten ze niet in dus bleef de zee over. Appartement was mooi. Heerlijk dicht bij het strand.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Zeer fijn hotel met vriendelijk personeel. Mooie ruime en vooral ook schone kamers.
Prima eten, smaakte heerlijk, genoeg keuze en afwisseling in de gerechten.
Entertainment team met oa Jay was geweldig. Echte sfeermakers voor zowel de kids als de volwassenen.
1 klein minpuntje is de WiFi, die is erg duur. Werkt dan wel weer perfect overal.

Datum van verblijf: mei 2019
Marketingexcecutive, Director General van Balansat Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019

Beste gast,
Bedankt voor je reactie.
We proberen hard te werken en onze service dag na dag te verbeteren. Uw commentaar maakt ons blij;)
Wat wifi betreft, werken we hard om gratis wifi-seizoen 2020 te proberen

Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Blij verrast bij aankomst mooie groot 2 kamer appartement, schoon, fris en gerenoveerd.
Prachtig uitzicht op zee ( kamer 2205)
Jammer dat we boven de ierse pub zaten.
Die is niet altijd even still, maar dat geld voor alle entertaiment in de buurt.
Eetzaal groot genoeg met lekker eten, niet mega veel keus maar genoeg.
Huur auto is soms lastig te parkeren.
Het enige minpunt zijn de zwembaden.
Voor tieners zijn ze echt te klein.
16+ bad en kinder badje is niks mis mee.
Mooie ligging 50 meter van t strand met in de buurt leuke restaurantjes en cocktail barretjes.

Datum van verblijf: juli 2019
Marketingexcecutive, Director General van Balansat Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Geachte klant,
Heel erg bedankt voor je reactie.
We zijn blij te weten dat je van je vakantie hebt genoten.
We zullen blijven werken om alles te verbeteren wat we kunnen.
groeten

Beoordeeld op 18 mei 2018

8 dagen Balansat Resort. We hebben genoten van het mooie weer, zeer goed Balansat Resort met mooie ruime en schone kamers. Prima zwembaden en het strand op 50mtr. Zeer vriendelijk en behulpzaam hotelpersoneel. Eten goed en gevarieerd. Het animatie-team was erg goed en had ook een leuk en gevarieerd programma met allerlei activiteiten. 1 minpuntje; wel wifi acces maar niet gratis (€20,- week/apparaat) Voor de rest is Ibiza heerlijk en ongedwongen.

Datum van verblijf: mei 2018
Marketingexcecutive, Director de Relaciones Públicas van Balansat Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor je reactie.
We zijn blij om te weten dat je van het Balansat Resort genoten hebt.
We blijven werken aan het verbeteren van onze services. We hopen je weer te zien.
Een groet.