“Veel te veel lawaai en eten duurt lang.”
Beoordeling van Psaros Restaurant

Psaros Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 28 Restaurants in Almyrida
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2018 beoordeeld

Op aanbeveling van onze huiseigenaar hier gegeten. Helaas zeer slecht ervaring. Door de overkapping was het er erg lawaaig, ik kon de ober niet goed verstaan. We zaten aan een tafel met een gebarsten glazen plaat met zeer scherpe randen, vreemd dat die niet wordt verwijderd. Het eten duurde ook erg lang, waardoor we zsm na het eten weer zijn weggegaan.
Hou je van grote groepen en moderne sfeer dan is het misschien wat voor jou. Ben je op zoek naar meer traditioneel en gezelligheid, dan beter ergens anders kijken.

3 juni 2017 beoordeeld

Als betekent psaros vis, de menukaart bevat ook alle gebruikelijke Griekse gerechten.
Goed gegeten, niets op aan te merken.

13 april 2017 beoordeeld

Ik vond de spicy mosselen erg lekker. Je kunt kiezen uit visgrechten en er is ook een dagkaart met wat speciale gerechten zoals : kip in een citroensaus

11 april 2017 beoordeeld

De kwaliteit van het Griekse eten is hier prima en stabiel. Direct aan zee gelegen bekruipt je meteen dat prettige vakantiegevoel. De bediening is inmiddels aanzienlijk beter dan vroeger.

20 september 2016 beoordeeld

We werden vriendelijk onthaald. We hadden een tafel aan de weg. Op zich geen last van het verkeer. We hebben hier Moussaka en de pork souvlaki gegeten. Zeker een aanrader, beide waren heerlijk. Na afloop raki en een klein dessert gekregen.

Reizigers die Psaros Restaurant bekeken, bekeken ook

Almyrida, Chania Prefecture

In Psaros Restaurant geweest? Deel je ervaringen!