“terug betaling”
Beoordeling van Oranje Safari

Oranje Safari
Geclassificeerd als nr. 2 van 61 Outdooractiviteiten in Diani Beach
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
7 februari 2014 beoordeeld

Had bij Harry geboekt en geld aanbetaald maar door omstandigheden kon het niet door gaan maar Harry heeft netjes alles terug gestort.
Dus ze zijn goed te vertrouwen.
Had goed contact met Harry en hij had alles goed geregeld.

Datum van activiteit: september 2013
oranje s, Owner van Oranje Safari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2014

Hallo,
Het schaam mij diep dat u had geen optie maar uw vakantie te annuleren. ik hoop dat u gaat volgende jaar boeken en onze mooie land bezoeken. sorry over alles en bedankt voor de aanvraag

9 januari 2014 beoordeeld

Wij hebben al een paar safaris via Harry geboekt. Harry weet goede safaris te organiseren. Tijdens deze safaris hebben we altijd goede gamedrives en accomodaties gehad. Vooral de accomodatie Satao Camp in Tsavo East is heel mooi. Daarnaast is het een groot voordeel dat Harry vloeiend nederlands spreekt. Je kan bij harry de hele safari naar je eigen wensen aanpassen.

Datum van activiteit: oktober 2013
oranje s, Owner van Oranje Safari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2014

Jambo/Hallo Hugo,
Hartstikke bedankt voor de moeite om een reactie in te vullen wij zijn heel blij dat wij uw droom safari hebben geregeld en ik hoop u weer in onze mooie zonnige Kenia te zien. vriendelijke groet !!

1 januari 2014 beoordeeld

We hebben al enkele malen via Harry Kisamwa een safari geboekt. De laatste safari was naar het Satao Camp in Tsavo East. Een prachtig gelegen camp in het Tsavo park direct bij een drinkplaats voor olifanten en ander wild. Een geweldige ervaring.
De service van Harry was fantastisch. Alles was perfect geregeld. Hij geeft goede adviezen en heeft scherpe prijzen. Beslist een aanrader!!!
Dick en Anja

Datum van activiteit: oktober 2013
oranje s, Owner van Oranje Safari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2014

Jambo Dick en Anja,
Bedankt voor het moeite om uw reactie op te schrijven. Ik ben heel blij dat u altijd een perfect safari hebben gehad! ik zit altijd in Kenia te wachten om super safari voor u te regelen. bedankt voor de reactie!

12 december 2013 beoordeeld

Ik was met mijn moeder en een vriend van ons op een safari geweest en we hebben het bij Oranje Safaris geboekt. We hebben een hele goede chauffeur gekregen, hij was zelf een Maasai :)
We hebben veel dieren gezien, we waren zelfs naar "The David Sheldrick Wildlife Trust" we hebben daar eerder 2 oliefanten geadepteerd. We konden met deze safari ook daar naar toe.
The game drive was het leukste het was vroeg in de morgen we konden veel meer zien en het was ietsjes koeler. Ik zou iedereen raden om bij Oranje Safaris een safari te boeken. Het is alles heel goed georganiseerd. En ik raad ook om voor 2 dagen safari het hotel Sarova Salt Lick Game Lodge te boeken, het is een hele goede hotel. We waren echt blij ermee en we hadden veel gezien. Heel goed!

Datum van activiteit: december 2013
oranje s, Owner van Oranje Safari, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2013

Bedankt voor de aan genomen moeite om een reactie op te schrijven! wij zijn heel blij dat u een goede safari hebben gehad. Blijven reclame te maken voor Harry en ik hoop u weer te zien. Bedankt bedankt!

Bekijk meer beoordelingen
11 december 2013 beoordeeld

Op zoek naar een super safari of andere leuke trip? Stop met zoeken, je bent bij Oranje Safari's aan het juiste adres!
We hebben Harry voordat we naar Kenia vertrokken via internet leren kennen en hem "uitgedaagd" om voor ons een exclusieve safari te organiseren. Nou, en dat heeft hij gedaan! We hebben een onvergetelijke ervaring gehad tijdens onze Tsavo East & West met onze super chauffeur en uiterst vakkundige gids Daniel. Heel veel wild gezien. De gehele Big 5 op de neushoorn na.
1 dag naar Wasini eiland met Youssouf als vakkundige gids. Heel veel dolfijnen (>75) gezien en ze zwommen zelf met ons toen we aan het snorkelen waren.
Dankzij de organisatie van Harry en de begeleiding van zijn uitmuntende gidsen hebben wij een super vakantie in Kenia beleefd en een ervaring opgedaan welke onze stoutste verwachtingen heeft overtroffen.
Bijkomend voordeel is dat je duidelijk minder betaald dan bij de reisorganisaties waarmee je naar Kenia bent gereisd.

Datum van activiteit: november 2013

wegens uw reactie, ik voel trots op wat ik hier doet! Bedankt voor de goede reactie en ik hoop dat u gaat zeker terugkomen voor een langer safari met onze super goed chauffeur! Hartstikke bedankt voor de moeite om een reactie op te schrijven. Tot volgende kier hier in Kenia . Asante (bedankt)

Reizigers die Oranje Safari bekeken, bekeken ook

Diani Beach, Ukunda

In Oranje Safari geweest? Deel je ervaringen!