5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 11 dagen in dit hotel verbleven! Wij hadden een superior kamer met zeezicht, hele grote luxe kamer! Badkamer erg ruim met grote douche met twee regendouches! Resort ziet er verder super netjes uit, mooie tuinen en een heerlijk zwembad! Personeel van hotel super vriendelijk! Volgende keer kiezen wij weer voor dit hotel!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Kioko M, General Manager van Leopard Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Dear Anoek,
Greetings from a sunny Diani Beach at Leopard Beach Resort & Spa
Thanks for taking your time out to write and post this review I shared your compliments with the team and they were delighted to know from a guest point of view they are making a positive difference on overall guest experience.

We hope we shall have the privilege to host you here at Leopard Beach Resort & Spa

Kind Regards,
Kioko Musyoki | General Manager Leopard Beach Resort & Spa

31 maart 2018 beoordeeld

Kamer uitstekend! Tuin erg mooi. Service fantastischZeer vriendelijk personeel wat er alles aan doet om je het naar de zin te maken. De beachboys proberen van alles te verkopen, maar behandel ze met respect en wees duidelijk. Na een paar dagen ben je hieraan gewend en het ook nog erg leuk zijn. Kijk op het strand ook eens in de soevenirsshop van Francis. Hij maakt mooie dingen en niet te duur.
Safari en excursie’s geboekt bij J.T. Safari. Gekozen voor een privé safari. Werkelijk fantastisch!, komen alle afspraken na en een driver die veel kennis heeft en je dus heel veel kan vertellen. Wij hebben Tsavo East en west bezocht. Ook Wassini eiland (snorkelen) was prachtig. Bezoekt u Diani Beach is het aan te raden u safari of excursie te boeken bij J.T Safari, waarvan de nodige informatie uiteraard op hun internetsite is te lezen

Kamertip: Wel veel trappen dus minder geschikt voor minder validen
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Kioko M, General Manager van Leopard Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Dear Guest,
Jambo and greetings from the beautiful sunny beach at Leopard Beach Resort &Spa.
We are grateful for taking time out to give us your valuable feedback.
It is always our pleasure to know that you had a wonderful overall stay with us. We have particularly noted your compliments from service to the entertainment and glad that you enjoyed your trip to Wasini
We all look forward to hosting you during your next visit.

Kind regards,
Kioko Musyoki | General Manager

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig genoten in dit prachtige resort! Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Goede beveiliging onder leiding van mr. Harrison; geeft een goed gevoel! De kamers zijn royaal en schoon. Een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Kioko M, General Manager van Leopard Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Dear Carina,
warm greetings from a sunny Leopard Beach Resort in Diani . We are delighted that you had a fabulous stay with us . I have shared your generous compliments with Harrison who is delighted to know that he made a difference during your stay .

we look forward to see you on your next vacation and welcome you to Diani .

Kind Regards,

Kioko Musyoki
General Manager
Leopard Beach Resort & Spa

19 november 2017 beoordeeld

Ik heb een heerlijke week achter de rug in dit fijne resort. Mooie kamer voorzien van alle 'basics' die erg schoon was, balkon met uitzicht over de prachtige tuin die dagelijks wordt onderhouden, elke dag visite van de vele aapjes.

Het resort is erg groot en heeft meerdere zwembaden, spa, gym en zowel links als rechts een prive-strand die wordt bewaakt. Diani beach heeft een wit zandstrand met palmbomen en een prachtige zee, bij eb kan je een bezoekje brengen aan het rif en het leven wat zich daar bevindt. Vanuit het resort kan je een safari maken naar Tsavo en/of Salt lick, Masai Mara is ook mogelijk met een binnenlandse vlucht.

De bediening is goed en ook het eten is van prima kwaliteit, het mag misschien iets diverser en wat meer afwisseling hebben.

Ik kan het resort absoluut aanraden en zal zeker een keer terugkomen.

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
Kioko M, General Manager van Leopard Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Dear Jochy,

Many thanks for taking your time to share your valuable feedback with us.

We are happy to hear you enjoyed your general stay with us.

We have noted your appreciation for the room cleanliness, our well maintained and beautiful gardens, our beach, good food and the general good service.

We hope to host you again in future.

30 juli 2017 beoordeeld

Wij verbleven hier als gezin met 3 kinderen van 17,15 en 13 aansluitend aan een 9 daagse safari. Prachtig luxe resort met mooie luxe kamers met goede airco. Onze kamers hadden zeezicht en het was heerlijk zitten op de fijne stoelen op het terrasje voor de kamer. De tuin is prachtig aangelegd en het geheel is ruim van opzet. Het personeel is vriendelijk en betrokken. Het restaurant netjes met een uitgebreid buffet, er is altijd genoeg. Het zwembad ruim en schoon, lekkere ligstoelen. Het strandgedeelte bestaat uit meerdere gedeelten waarvan er een een rust-gedeelte is. Heerlijk liggen daar. De jongens aan het strand laten je graag voor een paar euro het "wildlife" zien als het eb is en leiden je veilig naar de plaatsen waar je dan kan snorkelen. Koraalrif is er wel maar niet in goede staat. Daarvoor moet je met een bootje mee en dat hebben wij niet gedaan.

Kamertip: Kamers op begane grond prima met een mooi terras en goede stoelen.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie