“Heerlijk!”

Keukens: Grieks, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit restaurant onderweg tegen en het viel op door de bloemenpracht. We bestelden moussaka en een hamburger en waren zeer verrast hoe ontzettend lekker vers deze waren. Echt aanraders.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie rit door de bergen kwamen we terecht in deze taverne (Restaurant). De eigenares was super vriendelijk. Fruit gekregen, zelfgemaakte wijn gekregen. Het eten was ook heerlijk! Dus voor wie een keertje wil genieten van de prachtige natuur, lekker wilt eten en van de toeristische plaatsen wil ontsnappen... niet twijfelen, maar doen!

15 september 2017 beoordeeld

Hier waan je jezelf in het authentieke traditionele Griekenland. Niet het toeristische en drukke leven in de vakantieoorden op het eiland, maar pure rust. HEERLIJK!!!!! Hier zou ik de hele dag wel op het terras kunnen doorbrengen. Hele vriendelijke mensen.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier langs tijdens ons toerdagje lassithihoogvlakte. We hebben hier heerlijk geluncht en kregen vele extra's en een flesje witte wijn mee naar huis. Erg leuk en verrassend. Een aanrader!

28 augustus 2016 beoordeeld

Op de hoogvlakte van Lassithi in het plaatsje Agios Konstantinos, langs de weg gelegen, met terras aan beide kanten van de straat. Vlotte bediening. Wij kwamen hier voor een eenvoudige lunch (omelet), maar we kregen uiteindelijk een zeer complete lunch met allerlei Griekse specialiteiten aangeboden. Bijzonder gastvrij; een aanrader!

Reizigers die Dikti Tavern bekeken, bekeken ook

Lasithi Mesa, Lasithi Prefecture
Tzermiado, Lasithi Prefecture

Krasi, Heraklion Prefecture
Tzermiado, Lasithi Prefecture

Agios Konstantinos, Lasithi Prefecture
Krasi, Heraklion Prefecture

In Dikti Tavern geweest? Deel je ervaringen!