“Niet leuk”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden iet wat opdringerig naar binnen gelokt door vermoedelijk de eigenaar. Deze sprak vol lof over zijn tante dat deze erg lekker kon koken. Zo niet, geld terug! Echter bij onze bestelling leken onze keuzes hem teleur te stellen omdat het niet echt Grieks zou zijn (je serveert het toch echter wel in je restaurant?). Voorgerecht hadden we net op en meteen werd ons hoofdgerecht geserveerd. Niet echt fijn persoonlijk. Rondom ons heen werd iedereen bevraagd over het eten, wij werden aanzienlijk overgeslagen zoals ook het toetje wat anderen direct kregen na hun hoofdgerecht hebben wij daar een half uur op mogen wachten (zijn expres langer blijven zitten om vermoedens te bevestigen). Waarschijnlijk hadden ze door dat we niet heel amused waren en kregen we dus die toetjes. Tijdens het verblijf hier misten wij ook zeker wel de gezelligheid en gastvrijheid als je komt eten. De gastvrijheid kwam ook wel gemaakt over.

Bij het afrekenen hebben wij €1,00 fooi gegeven, ivm alle poespas. Ook dit leek niet goed in aarde te vallen. Er werd verbaasd gereageerd. Voor ons dit restaurant niet meer! Als je in de smaak valt, zul je wellicht deze recensie niet hebben.

Het eten was wel goed! Daarom geen lagere beoordeling. Puur de bediening en omgang.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen naar binnen getrokken. "You don't like, you don't pay". De kwaliteit van het eten was echter het probleem niet. De service was te absurd voor woorden. Het bestellen van een pizza leverde een protest op "want je bent in Griekenland, dus je moet Grieks bestellen". Na enige volharding heb ik het toch kunnen bestellen. Daarna begon het schouwspel pas.. we hebben ons eten opgegeten en wachtten ons toetje af. Ons was beloofd dat het toetje van het huis was, maar door de slechte start kregen wij het idee dat wij niet langer gewenst waren. Wij hebben meer dan een half uur moeten wachten op ons toetje, terwijl alle gasten om ons heen vrolijk doorgeserveerd werden. Waar iedereen werd gevraagd of het eten beviel, werden wij overduidelijk gepasseerd. Ik raad deze tent aan niemand aan. De gastvrijheid is naar mijn idee gemaakt en niet oprecht.

Een TripAdvisor-lid
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker niet voor herhaling vatbaar. Het vlees was smakeloos. Hij roept op het strand dag in dag uit dat niet goed geld terug is. Daar ging het ons niet eens om. Ook de volledige rekening betaald maar het klets verhaal wat hij ophangt als je zegt dat het echt nergens naar smaakt. Raakt kant nog wal. Hij gaf het zelfs toe. Maar dat er geen kruiden gebruikt werden deed hij omdat de andere restaurants dit alleen maar deden om hun slechte eten dan niet geproeft werd. Het is wel duidelijk waarom hij dag in dag uit als enige restaurant houder op het strand moet flyeren.

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening, uitgebreide kaart en goed eten.
Op de foto staat de mixed grill. Aanrader

16 oktober 2016 beoordeeld

Wij zijn hier tijdens onze vakantie diverse malen geweest.
Familie-taverne met geweldige service.
Warm brood vooraf, lage prijzen voor topgerechten, 2e halve liter wijn van het huis, toetje van het huis.
Als je dan ziet wat je betaald? Hoe bestaat het nog.....nou bij Ideal, in Tsilivi.

Reizigers die Ideal Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ideal Restaurant geweest? Deel je ervaringen!