“Wat een uitzicht!”
Beoordeling van Taverna Paradeisos

Taverna Paradeisos
Geclassificeerd als nr. 31 van 115 Restaurants in Tsilivi (Planos)
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vers eten en een ontbetaalbaar mooi uitzicht! Je krijgt hier een authentiek grieks gevoel. Top!

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was redelijk lekker maar toen we binnen kwamen was al het personeel( vier man sterk) bezig met een groep van acht man, dit waren overigens ook de enige andere gasten op dat moment. Poos staan wachten en toen zelf maar een plekje opgezocht.
Zoals gezegd was het eten redelijk lekker maar wij hadden varkens medaillons met asperges, echter zaten de asperges er niet bij... toen we de eigenaresse hier naar vroegen stak ze een epistel af over slechte asperges die ze geleverd gekregen had, niet kon gebruiken en wel moest betalen.... kortom, nu ons probleem en we moesten gewoon betalen.
Tevens water besteld bij het eten en nooit gekregen...
aangezien dit absoluut niet het goedkoopste restaurant is hadden wij meer verwacht, jammer!!

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende heerlijke visgerechten gegeten met een prachtig uitzicht op zee. Restaurant voel informeel en huiselijk aan met fijn personeel. Enige minpuntje was dat de hoofdgerechten al kwamen toen we het voorgerecht nauwelijks op hadden. Desniettemin en heel goed restaurant.

14 juni 2019 beoordeeld

Prachtige locatie aan zee, goed eten, alleen het personeel keek niet echt naar ons om. Het duurde een half uur voordat onze tafel na het eten werd afgeruimd. Na het betalen van de rekening (met flinke fooi) werd ons geen blik waardig gekeurd, kon er geen bedankje vanaf en werd ons ook geen fijne avond avond gewenst.
Hier zullen we niet meer terugkomen.

Datum van bezoek: juni 2019
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier voor de lunch neergestreken.
Adembenemend zeezicht.
Vriendelijke bediening en relaxed.
Taveerne direct aan zee.
Ligt een stuk uit de route van het centrum maar zeker een bezoek waard.
Gevulde paprika's en moussaka. Heerlijk!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Taverna Paradeisos bekeken, bekeken ook

Tsilivi (Planos), Zakynthos
Tsilivi (Planos), Zakynthos

In Taverna Paradeisos geweest? Deel je ervaringen!