“Deze tent... Lovely. ”

Geclassificeerd als nr. 15 van 103 Restaurants in Tsilivi
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening, heerlijk eten, maar vooral alle lof voor de bediening. Dit heb ik niet vaak meegemaakt. Snel en ontzettend vriendelijk! Voor een spot-on impressie van de Griekse gastvrijheid zou ik Yum Yum Greek aan iedereen aanraden. Wij zijn twee keer geweest, waar wij de tweede keer dezelfde gasten terug zagen. Deze tent... Lovely.

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend. Rustig gelegen, zeer vriendelijk en goede prijs/kwaliteit. Men neemt dd tijd voor de klant.

Een TripAdvisor-lid
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Zeer regelmatig gegeten. Goede kwaliteit. Alles vers. Vriendelijk, enthousiast, en hardwerkend personeel. Een echte aanrader.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas viel ons diner bij Yum Yum een beetje tegen. We waren met 6 personen. Het eten was vrij vet. Ik had een village worst van de grill, die was bijna verkoold en totaal niet lekker. Kortom ik zou hier niet terug komen.

16 mei 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben we heir twee keer gegeten. Het eten was lekker en gevarieerd. we hebben diverse gerechten geprobeerd en alles smaakte goed. De prijzen vielen ons mee, vooral de kindermenu's zijn zeer redelijk geprijsd.
Het enige minpuntje vonden we het overdreven mensen aanspreken welke langs het restaurant lopen. Dit lijkt een trend te zijn bij de meeste restaurants in Tsilivi.

Reizigers die Yum Yum Greek Restaurant bekeken, bekeken ook

In Yum Yum Greek Restaurant geweest? Deel je ervaringen!