17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je ‘s avonds nog buiten wilt zitten, boek een kamer op de begane grond áán het zwembad! Kinderkamer zit aan balkon vast dus je kunt anders s avonds geen kant op! Wij zijn van kamer gewisseld.
WiFi vaak slecht.
Geen speeltuin (gemis voor een kindvriendelijk luxe hotel!)
Eiland is dor en stoffig. Echt geen aanrader! Behalve de echte eyecatchers (die weer niet handig zijn met 2 kleine kindjes).
Hotel is superschoon en nieuw. Mooie moderne kamers.
Eten bij buffet is grotendeels koud!
Geen entertainment ‘s avonds, zowel niet voor kinderen als volwassenen. M.i. hoort dat wel bij zo’n luxe hotel.
Al met al echt geen aanrader, ondanks het aanzien van het hotel en het vriendelijke personeel.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel. Service top. Gezellig opgezet complex met het waterpark dichtbij. Schoonmaak prima. Maar... eten lauw, toetjes snel op (en op=op), uitnodiging ontvangen voor een bbq maar helaas vol toen we ons wilden aanmelden. Het waterpark is van 10.00-18.00 open maar de glijbanen zijn pas vanaf circa 10.30 uur toegankelijk. De grote groene zelfs pas om 11.30 uur. Om 17.30 uur zijn de glijbanen al gesloten. De trechter glijbaan geeft gemene schaafplekken op je rug. Je ziet precies wie daar vanaf is geweest. De 3 oranje glijbanen zijn ook pijnlijk en kosten je je zwemkleding. Het golfslagbad is 2x per dag een kwartier open. Je mag er alleen in een band drijven met de band over je hoofd en je armen over de rand. Niet spelen, in de band liggen of gewoon zwemmen. Wij hebben een prima vakantie gehad en genoten van alles, maar er zijn wel wat minpuntjes te noemen.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
5 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel met ca. acht eigen zwembaden waardoor het nergens echt druk is.
Personeel is super vriendelijk en doet alles wat ze kunnen om het je naar de zin te maken.

In eerste instantie zaten we vlakbij de zaal waar 's avonds het entertainment tot 23.00h doorging. Wij houden daar (karaoke, Griekse dans avond etc) absoluut niet van maar dat is een kwestie van smaak. Ook de grote luidruchtige groep scholieren die in het hotel verbleef maakte het er niet rustiger op. Vanwege deze geluidsoverlast wilden wij graag een andere rustigere kamer en dat werd (helaas pas na twee dagen) geregeld. Daarna was alles dik in orde.

Het eten is gevarieerd maar mag wel wat warmer en soms is er veel gewoon op.

Prima naar ons zin gehad door het naastgelegen Tsilivi Aqua Park (zie mijn andere beoordeling) maar al met al vinden wij het geen 5 sterren hotel.

Kamertip: Als je niet in de drukte wilt zitten moet je geen kamer bij het restaurant en recreatiezaal nemen.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 april 2018 beoordeeld

Om meteen met de deur in huis te vallen noem ik hier de punten waarom dit hotel zo vreselijk is.
Het hotel is maar voor de helft af.

Het waterpark wat tegen het hotel aanligt is nog in de bouw dus je hoort vanaf je kamer veel bouwgeluid en het stinkt overal naar verf.

Het duurt veelste lang voordat de bediening eindelijk naar je toe komt ze kunnen daarnaast bijna geen Engels.

De lossen bedden in de kamer zijn kort en heel hard, voor kinderen van 13 of ouder is het bed verre van convertabel.

Al het eten van het all inclusive buffet is koud en een gewoon restaurant is alleen buiten het hotel dus is niet all inclusive.

Ten slotte is de wifi slecht, je moet echt geluk hebben om even voor 10 minuten te kunnen internetten.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
23 november 2017 beoordeeld

In het hoogseizoen tijdens de zomervakantie 2 weken geweest. Erg fijn een bord eten na een late aankomst in het hotel. De verschillende kleine en grote zwembaden in het hotel en glijbanen bij het zwempark is prima voor waterratten van 5-8 jaar. Enige nadeel is dat er voor 3-4 glijbanen hun lengte tekort schoot. Ook is het vervelend dat je elke dag weer moet uitleggen dat onze kinderen zwemdiploma's hebben en zonder begeleiding de glijbanen afkunnen. Eten is gevarieerd en themarestaurant 1x/wk buiten is ook een belevenis (pas op voor wespen). Prima geslapen, alleen net iets te dichtbij de avondentertainment. Gelukkig niet elke avond hoorbaar! Op tijd de kinderen naar bed brengen is er niet bij...

Kamertip: Hotels dichtbij het waterpark zijn het rustigst.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie