“Zeer goed Grieks restaurant ”
Beoordeling van Zorbas Greek Taverna

Zorbas Greek Taverna
Geclassificeerd als nr. 12 van 106 Restaurants in Tsilivi
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Grieks! Geen Toeristische neonlicht ellende, goed eten, en zeer goede desserts! Zeker een aanrader!

amarildo_77, Public Relations Manager van Zorbas Greek Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Thanks for your review. We appreciate your comments. Hope to see you again next time from everyone at Zorbas.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige taverne. Ik heb het lamsvlees in een saus van Ouzo en honing gegeten, was zeer mals en goed van smaak. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit zeker in orde.

amarildo_77, Public Relations Manager van Zorbas Greek Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Thank you for your review. We appreciate your comments. We are happy you enjoyed your meals with us. Enjoy the rest of your holiday in Tsilivi.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben zojuist gegeten bij Zorbas in Tsilivi. Heel hartelijk ontvangen, de eigenaar verwelkomt iedereen persoonlijk en zorgt ervoor dat je een heerlijk avondje uit eten bent. Je kunt er heerlijk eten, de zaak is echt in Griekse stijl, echt een aanrader!

amarildo_77, Public Relations Manager van Zorbas Greek Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Thank you for your review we appreciate your comments. Thank you for choosing Zorbas. See you next time from everyone at Zorbas.

12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker ,gezellig en mooie muziek en daarbij nog vriendelijke bediening en heel goed van prijs super aanrader

amarildo_77, Public Relations Manager van Zorbas Greek Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Thank you for your kind review. See you next time from everyone at Zorbas

18 oktober 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant met heerlijk eten. De Zakynthos chicken is aan te raden, verrukkelijk. De bediening is erg vriendelijk en zeer attent.

amarildo_77, Public Relations Manager van Zorbas Greek Taverna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Thank you for your review.we are happy you enjoyed your meals with us thank you for choosing Zorbas

Reizigers die Zorbas Greek Taverna bekeken, bekeken ook

In Zorbas Greek Taverna geweest? Deel je ervaringen!