“Goed eten, attente bediening. ”

Micri Acropoli Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 9 van 100 Restaurants in Tsilivi
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is veel keuze in Tsivili qua restaurants. Internet helpt daarbij, maar het blijft afwachten. In dit geval werden de over het algemeen goede reviews waargemaakt. Het restaurant presenteert zich als een famie restaurant en wordt ook gerund door een fsmilue. 3 broers, waarvan een tweeling en hun partners bestieren de zaak met verve. Het eten is goed en de bediening vriendelijk attent en zorgzaam. Prijs / kwaliteit is goed. Gewoon een keer bezoekeb en ervaren. Volgens mij kan je hier geen buil aan vallen.

ArdianShameti, Owner van Micri Acropoli Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Geachte gasten,
Bedankt voor het delen van uw recensie en uw positieve reacties. Wij zijn zeer dankbaar voor al uw feedback.
Met de beste wensen van iedereen bij Micro Acropoli

Schrijf een beoordeling

5 september 2017 beoordeeld

We hebben twee maal gegeten in dit restaurant. Net zoals de buren, is er veel inspanning geleverd om de Britten en de Hollanders het naar de zin te maken. Wij hebben zeker lekker gegeten, de porties zijn wel een beetje groot (oef) ! De bediening is sympathiek. Ik heb zelfs gemerkt dat gasten in een rolstoel hier ook welkom zijn en men heeft alle begrip voor de moeilijkheden die men heeft ( hoge stoepen en veel hellingen). De Patron hielp zelfs een handje toen er een taxi genomen werd. Als toeschouwer, kan ik hiervoor alleen maar mijn respect betuigen en getuigen dat de uitbundige vriendelijkheid echt gemeend is !!! Een aanrader deze keet, goed eten op je bord voor een eerlijke prijs !!!

ArdianShameti, Owner van Micri Acropoli Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Bedankt voor uw recensie en mooie reacties regardng ons personeel, service en eten. We zijn zo blij dat u tijdens uw vakantie met ons dineren en hoop dat als je terugkeert naar Tsilivi, kom je ook hallo aan ons!
Beste wensen van ons allemaal bij MicriAcropoli

16 mei 2017 beoordeeld

Op basis van de recensie hier gegeten. De bediening kwam ons allemaal verwelkomen en was de gehele maaltijd aanwezig.
Het eten was standaard. Het was smaakvol, maar was niet bijzonder.

ArdianShameti, Owner van Micri Acropoli Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Geachte gasten, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet te veel was onder de indruk van uw bezoek aan ons restaurant, maar waardeer uw feedback en hoop dat u een plezierige vakantie in Tsilivi heeft

Beste wensen

MicriAcropoli

11 mei 2016 beoordeeld

Het onthaal was gemaakt vriendelijk met veel show en onnodige opmerkingen. De voorgerechten waren nog redelijk maar de "mixed fish plate" was een samenraapsel van oude stukken vis die echt niet eetbaar waren. De vis was duidelijk niet vers meer en werd helemaal doorbakken tot het een taai oneetbaar geheel werd. Een forse afknapper !

ArdianShameti, Owner van Micri Acropoli Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Beste gasten ,
Het spijt me om je recensie te lezen en te beginnen door zich te verontschuldigen voor eventuele fouten in het Nederlands gebruikt in deze reactie. We zijn ook het jammer dat je niet genieten van een maaltijd in ons restaurant . Zowel mijn vrouw en mijn broer te herinneren u het bezoeken, als u en uw partner het plateau met tonijn in plaats van Salmon besteld. Mijn broer die diende u herinnert ook aan het controleren met u zowel tijdens als na de maaltijd , in beide gevallen wordt verteld alles in orde was . Wij gebruiken geen "oude , bevroren vis ' , maar ik vind het jammer als de vis meer dan naar wens gekookt was , ben ik meer spijt wel op dat je dit niet te verhogen en geven ons de kans om het goed tijdens uw bezoek te zetten.
Beste wensen
Ardian Shameti , eigenaar en

25 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben hier twee avonden gegeten. Gevarieerde kaart met veel verschillende gerechten. Zeer vriendelijk personeel, die heel hard hun best doen om je een gezellige avond te bezorgen. Wij zouden zeker turugkomen als we nog eens op Zakynthos zijn.

BilSar, Owner van Micri Acropoli Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2015

Hartelijk dank voor je mening en feedback . We zijn erg blij dat u genoten bezoek aan ons tijdens uw verblijf en hpe je zal inderdaad terugkeren naar Zante .

Beste wensen van ons allemaal op MicriAcropoli

Reizigers die Micri Acropoli Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Micri Acropoli Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!