“Top!”

Keukens: Grieks, Italiaans, Bar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de beoordelingen gelezen te hebben op TripAdvisor besloten we naar dit restaurant te gaan. Restaurant was bijna volzet, dus in het hoogseizoen is reserveren denk ik een must.
Wij hebben er 2x pasta gegeten, goede portie en vooral vers klaar gemaakt.
De bediening is top en niks is teveel voor hen.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van The Halfway House.
Gelegen net even buiten het drukke centrum maar prima bereikbaar.
Vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.
We bestelden een glas huiswijn.(Savignon) Heerlijk fris en fruitig.
Vooraf heerlijk gefrituurde courgette met tzaziki. Zien we hier in Tsilivi niet veel terug op menukaarten.
Als hoofdgerecht de bifteki en chicken pesto. Echt lekker.
Kregen een lekker drankje met o.a. munt van het huis.
Kortom, een aanrader om lekker te eten in een relaxte sfeer.

Timothy K, Owner van The Halfway House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Dear guests,

Thank you for taking time to share this review of your experience in our restaurant.

Everyone at the Halfway House is pleased you had a nice meal and enjoyed our relaxed atmosphere.

We hope you have a nice holiday and see you again before you go back home.

Tot ziens,
Tim

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tonijnsalade gegeten die supervers was. Daarnaast een heerlijke smoothie erbij gehad. Super aardige bediening. In eerste instantie was ik bang voor weer zo'n typisch Engels restaurant met vet eten maar dat was niet terecht (de eigenaren zijn wel Engels).

Dear guests,

Thank you for taking time to share this review about our restaurant. We try hard to get fresh ingredients in order to have the outcome you tasted in your tuna salad.

Also, we are not English, the Halfway House is a family run restaurant by a Greek family.

We are looking forward to seeing you again when you are in Tsilivi.

Best regards,
Tim

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van reviews op tripadvisor hebben we er gegeten. Goed eten en prima service. Zeker een aanrader!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant even buiten de drukte van Tsilivi. Erg aardig en attent personeel. Eten was prima en vlotte bediening!

Reizigers die The Halfway House bekeken, bekeken ook

In The Halfway House geweest? Deel je ervaringen!