“Goed restaurant”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere malen wezen eten.
Top bediening, snel en vriendelijk.
Heerlijk gegeten en lekkere rose gedronken.
Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de kaart aangeeft alles op een houtskool vuur bereid echter bleek alles van een klap grill te komen. Toilet hygiëne was erbarmelijk slecht. Volgens de eigenaar was er geen water om door te spoelen. Absoluut mijden deze zaak. Komen wij nooit meer.

Datum van bezoek: mei 2017
TheOldeVineyard, Owner van La Carciuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017

We are sorry you did not enjoy your visit to our restaurant. On the day of your visit there was a general water supply disruption in the area a matter which was outside of our control and we took water from another source to "flush" manually our bathrooms on a regular basis. With regard to your comment that our food is not grilled on charcoal I am very surprised as our charcoal grill is visable from the seating area. Once again please accept our apologies that you did not enjoy your dining experience.

8 juli 2016 beoordeeld

Een bijzonder leuk restaurant door al zijn eenvoud.
Hoewel het eten van een redelijk kwaliteit is maakt de omgeving en inrichting dit restaurant net iets hoger geklasseerd als andere gemiddelde restaurant's.

Datum van bezoek: juni 2016
31 mei 2016 beoordeeld

Eerste vakantiedag kwamen we hier terecht. Zijn vervolgens 7 dagen lang elke dag terug geweest. Zeer gastvrije mensen, die graag iets over de omgeving en geschiedenis van het eiland vertellen

Datum van bezoek: mei 2016
25 juni 2015 beoordeeld

Sfeervol restaurant...wat duurder dan het doorsnee restaurant.Eten was lekker doch kleine porties..De wijn daarentegen was niet lekker!

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die La Carciuma bekeken, bekeken ook

In La Carciuma geweest? Deel je ervaringen!