“Nooit naar toe gaan.”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de kaart aangeeft alles op een houtskool vuur bereid echter bleek alles van een klap grill te komen. Toilet hygiëne was erbarmelijk slecht. Volgens de eigenaar was er geen water om door te spoelen. Absoluut mijden deze zaak. Komen wij nooit meer.

TheOldeVineyard, Owner van La Carciuma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

We are sorry you did not enjoy your visit to our restaurant. On the day of your visit there was a general water supply disruption in the area a matter which was outside of our control and we took water from another source to "flush" manually our bathrooms on a regular basis. With regard to your comment that our food is not grilled on charcoal I am very surprised as our charcoal grill is visable from the seating area. Once again please accept our apologies that you did not enjoy your dining experience.

8 juli 2016 beoordeeld

Een bijzonder leuk restaurant door al zijn eenvoud.
Hoewel het eten van een redelijk kwaliteit is maakt de omgeving en inrichting dit restaurant net iets hoger geklasseerd als andere gemiddelde restaurant's.

31 mei 2016 beoordeeld

Eerste vakantiedag kwamen we hier terecht. Zijn vervolgens 7 dagen lang elke dag terug geweest. Zeer gastvrije mensen, die graag iets over de omgeving en geschiedenis van het eiland vertellen

25 juni 2015 beoordeeld

Sfeervol restaurant...wat duurder dan het doorsnee restaurant.Eten was lekker doch kleine porties..De wijn daarentegen was niet lekker!

4 september 2013 beoordeeld

Heel lekker gegeten! Vooral de vis- en de traditionele gerechten zijn erg goed. Er staat geen opdringerige ober aan de straatkant en het ligt iets uit het (rumoerige) centrum van Tsilivi.

Reizigers die La Carciuma bekeken, bekeken ook

In La Carciuma geweest? Deel je ervaringen!