“Goed restaurant”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2016 beoordeeld

Eerste vakantiedag kwamen we hier terecht. Zijn vervolgens 7 dagen lang elke dag terug geweest. Zeer gastvrije mensen, die graag iets over de omgeving en geschiedenis van het eiland vertellen

Datum van bezoek: mei 2016

25 juni 2015 beoordeeld

Sfeervol restaurant...wat duurder dan het doorsnee restaurant.Eten was lekker doch kleine porties..De wijn daarentegen was niet lekker!

Datum van bezoek: juni 2015
4 september 2013 beoordeeld

Heel lekker gegeten! Vooral de vis- en de traditionele gerechten zijn erg goed. Er staat geen opdringerige ober aan de straatkant en het ligt iets uit het (rumoerige) centrum van Tsilivi.

Datum van bezoek: augustus 2013
11 augustus 2013 beoordeeld

Op aanraden van andere gasten zijn we naar Squid&Octopus gegaan. We werden niet teleurgesteld. Zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar. Alles is vers. We kregen zelfs het dessert van het huis. Jammer van de kat die wij steeds moesten wegjagen.

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer
31 mei 2013 beoordeeld

Op Zakynthos in Tsilivi/Planos het restaurant THe Squid & Octopus' ontdekt. Een verademing met alle schreeuwerige restaurantjes en barren met proppers voor de deur, karaoke, kant- en klaar voedsel etc.
Bij The Squid & Octopus lokale keuken met lokale producten. Jorgos en zijn Engelse vrouw Amanda (eigenaresse van The Old Vineyard') hebben hun krachten gebundeld en in Planos, vlak naast Tsilivi een heel goed restaurant opgezet. Werkelijk verse vis, zij betrekken alles (wijn, olijfolie, groenten) van plaatselijke ondernemers. Bediening persoonlijk en zeer vriendelijk. Aanpassing aan dieet mogelijk.
Kortom een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2013
    • Sfeer

Reizigers die La Carciuma bekeken, bekeken ook

In La Carciuma geweest? Deel je ervaringen!