TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 juli 2019

Toen we hier aankwamen in de avond, werden we door de receptioniste naar onze kamer gebracht (geen welkom zoals ik hier in beoordelingen lees met drankjes). De kamer had zeezicht, is niet overdreven groot. Balkon is wel erg groot en ook hadden we een jacuzzi op balkon! Mooi zicht op de zee, en aan zijkant op de straat. Twee eigen ligbedden op balkon. Bedden sliepen redelijk, beetje aan de harde kant. Badkamer hing wel een beetje vreemd luchtje …. we hielden raampje open om te luchten! Douchegel (klein flesje) krijg je alleen de 1e dag, rest van de week niet meer. Beetje vreemd, gezien de prijs die je per kamer betaald! Dan mag je toch wel elke dag een nieuwe douchegel neerzetten lijkt me!
Elke dag schone handdoeken voor strand/zwembad, mag je zelf pakken. Ideaal! Personeel is erg vriendelijk. Vooral het (enige) meisje wat serveert bij ontbijt doet er alles aan om je een prettig verblijf te geven. De strandbedden worden ook verhuurd, dus als je daar wil liggen, moet je 's morgens al 'handdoekje' leggen, anders heb je geen bedje op het strand. De ligbedden bij het zwembad staan wel erg dicht op elkaar. Zwembad is verwarmd. Voor ons wel erg warm, gezien de temperatuur ook boven de 30 graden was, had het wel iets koeler gemogen!
Drankjes aan het zwembad zijn erg duur! € 5,00 voor een cola!

Kamertip: Kamer met Jacuzzi! Je betaald wel wat meer, maar is zeker de moeite waard. Zonsopgang zien vanuit je jacuzzi .....
Beoordeeld op 5 juli 2019

Wij verbleven 7 nachten in deze accomodatie,op basis van Logies en ontbijt, het ontbijt vind plaats op de veranda direct aan het strand met uitzicht op de zee, ontbijt is goed afwisselend verse Jus d'orange, en er worden ter plekke warme gerechten op aanvraag geserveerd (pannenkoek, wafel, omelet) ook is het Griekse ontbijt een aanrader!
Verder waren de kamer+badkamer klein vooral het douche gedeelte, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord het bed lag erg goed! en wat wij heel belangrijk vonden het was er schoon, 3 keer per week is ons bed verschoond, en iedere dag 2 schone badhanddoeken en 2 badlakens. en heel belangrijk goed werkende airco!
wij hebben 2 keer niet aan het ontbijt buffet kunnen deel nemen, maar als je dat de dag van te voren aangeeft krijg je ontbijt op je kamer.
Het personeel is bijzonder aardig en doen er alles aan om je te verwennen.

Datum van verblijf: juni 2019
L3897XN_, Διευθυντής van Iakinthos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Dear Patricia,
Thank you for your recent exceptional review regarding your stay at Iakinthos, Tsilivi Beach. We are delighted to learn you had an excellent experience with us and enjoyed the hotel amenities during your stay. Thank you for your praise on our guest service and fantastic team members. We are thrilled to read we exceeded your expectations and left a memorable impression. Thank you for choosing and recommending Iakinthos, Tsilivi Beach, your advocacy is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back for another incredible stay soon.
Kind Regards,
Iakinthos, Tsilivi Beach Management

Beoordeeld op 25 juni 2019

Wij zijn hier 14 dagen geweest en het enige wat ik positief kan beoordelen is het personeel en het ontbijt. De meeste foto's van het hotel zijn foto's van de suites, de rest van de kamers is heel wat minder, heel klein 3x4 meter , en een badkamer waar je niets kunt opbergen , een douchegordijn is ook niet meer van deze tijd . Deze kamers liggen allemaal aan de achterkant van het hotel. De drankjes in het hotel zijn overdreven duur, 4€ voor een cola en 5€ voor een klein biertje . Dit hotel is zeker niet goedkoop , ook niet voor de kleine kamers en dan zou je noch elke dag 10€ moeten betalen voor 2 ligzetels en een parasol op het strand. Er lag onder de tafels bij het ontbijt de eerste dag wat vuil en dat lag er de laatste dag noch steeds. Hotel en omgeving ook de kamer word zeer slecht onderhouden, hotel heeft dringend een renovatie nodig. Voor ons was dit een van de slechtste hotels in 20 jaar. Toch dank aan het zeer vriendelijke en positieve personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
L3897XN_, Διευθυντής van Iakinthos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dear luc f

We would like to thank you for your feedback and for taking time to write a review for your visit at Iakinthos, Tsilivi Beach.

We would also like to thank you for your good words for our staff as we also believe that it is the main reason why we offer good hospitality.

The photos at the internet thought its not from the rooms that only have pool and sea view. There are photos from family rooms and standard double rooms , as well the junior suite which have side seaview. Also, all the rooms have a description from where they situated and the prices that you do pay has good value for money for beach hotel.

The standard double rooms are approximately 25 sq meters. 3x4 meters approximately is the balcony.

If you would like to reserve your room from our website the sunbeds on the beach are free of charge. Also, from 17.30 – 19.30 we recommend you our happy hour, we do have 50% off at our bar for all the drinks.

If you were disappointed with an unfortunate moment, we apologize and let you know that we will continue our effort to become better in order to be able to serve you again.

Thank you
Iakinthos Team

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Iakinthos hotel is een erg goed hotel. We verbleven hier in juni 2018 voor ongeveer 10 dagen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Ze helpen je met alles en zelfs toen het één dag slecht weer was bood het hotel een gratis transfer naar Zakynthos stad aan, zodat het onze vakantiedag niet zou verpesten.

Het ontbijt is erg lekker, met veel verse producten. Er is een klein buffet met o.a. vers zelfgemaakt brood, Griekse yoghurt en cake. Enige minpuntje was dat er weinig vers fruit was. Vaak alleen watermeloen. Verder wordt er op bestelling een warm ontbijt vers bereid, mocht je dat willen. Ook wordt er verse orange juice geschonken, erg lekker.

Als klap op de vuurpijl werd onze kamer ook nog eens 2 keer per dag schoongemaakt (en opgeruimd). Daarnaast werd het hotel zelf de hele dag door gepoetst, ook ‘s avonds.

De locatie van het hotel is top, direct naast het strand. Je loopt zo vanaf het zwembad de zee in. Het zwembad is niet groot, maar prima voor een verfrissende duik. De ligbedjes zijn heel fijn, met een dik kussen er op.

Al met al hadden wij een top vakantie, mede dankzij het geweldige personeel van dit hotel. Een aanrader als je naar Zakynthos gaat.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 weken in dit prachtige hotel gezeten op een mooie locatie aan het strand met super vriendelijk personeel en mooie nette kamers. Lopend kun je vanaf Iakinthos overal naartoe in Tsilivi.

Het personeel is super gastvrij en kunnen je overal mee helpen, taxi bellen of quad huren noem maar op.

Ook de massages zijn een grote aanbeveling! Heerlijk relax!
De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en er zijn badhanddoeken te leen zonder kosten.

Ook al was het half acht s'ochtends toen we moesten vertrekken en toch stond er weer iemand klaar om ons te helpen met de koffers en gedag te zeggen

Datum van verblijf: juni 2017
IakinthosResort, Front Office Manager van Iakinthos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

We would like to thank you for choosing Iakinthos hotel for your holidays in 2017 and for having taken the time to share your feedback with us and with fellow travelers online.
We are happy that our hotel facilities and staff reached your expectations.
We hope to accommodate you again.
Have a nice summer!
Iakinthos team