Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super uitstappen met Nefis Travel

In volle Corona tijd drie excursies gedaan. Allen top georganiseerd met respect voor de ... meer lezen

Beoordeeld op 5 oktober 2020
Adventure37624582743
Prachtige tours

Beoordeeld op 29 september 2020
josvN4639TM
Lees alle 2.429 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zakynthos
vanaf US$ 64,11
vanaf US$ 33,63
vanaf US$ 37,45
vanaf US$ 34,68
Beoordeeld op 29 september 2020

Bij Nefis Travel dit jaar 3 tours geboekt. Twee boottochtjes en één op het eiland. Nl. de Shipwreck/Blue caves tour, Schildpadden tour en Back to the Roots. Alle drie heel mooi. We hebben er geen spijt van gehad. Veel mooie dingen gezien en uitleg gekregen die we anders niet hadden geweten. Mooie foto's gemaakt, lekker gegeten, gezwommen op prachtige locaties. Wij kunnen Nefis Travel aan iedereen aanbevelen. Van ons 5 sterren en dus een uitstekend ! Top.

Datum van activiteit: augustus 2020
Jackie b, Owner van Nefis Travel - Private Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Kalimera Jos!
Dank je wel voor deze mooie review over onz3e VIP Tours.
Het is zo'n prachtige kroon op ons werk al we weten dat we onderdeel zijn geweest
van een mooie vakantie op Zakynthos! Erg leuk om jullie te ontmoeten en
Kalo mina oftewel fijne maand en stay safe!!
Groet
Jackie en het Nefis Travel Team

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben een privé VIP tour gedaan met Nikos en Aris en het was helemaal geweldig. Omdat mijn man niet in staat was om te zwemmen werd de tour helemaal aan ons aangepast.
We hebben veel mooie foto’s kunnen maken en onderweg hebben we lekker geluncht in een lokale taverna aan zee.
Het was een dag om nooit te vergeten!

Lieve Miranda,
Dank je wel voor deze mooie woorden over jullie Prive tour.
We zijn zo blij voor jullie dat de vakantie door kon gaan en we zo deze bijzondere prive tour
voor jullie konden creeren .
We wensen jullie al het goeds en hopen jullie hier volgend jaar weer te zien !
Groetjes
Jackie en het Nefis travel team

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een fantastische organisatie! Jackie en haar team doen er alles aan om je een geweldige dag te bezorgen!
Heb 4 excursies geboekt en allemaal van begin tot aan het eind geweldig voor elkaar! Dankzij hun heb ik een fantastische vakantie gehad!

Kalimera Ada,
Wat een prachtige woorden en complimenten !
Zo fijn om dit te lezen !
Wat is het toch een mooi gegeven als we samen met ons team en
Nefis vrienden fantastiche vakantie's kunnen creeeren.
We hebben ook genoten van jouw tijdens onze tours en ik was zo blij voor je dat we
toch nog een plaatsje konden vinden voor de Zakynthos geheime juweeltjes avond.
Wie weet ooit tot ziens ..en voor nu Stay Safe en heb een fijne winter
Jackie en het Nefis Travel team

Beoordeeld op 21 september 2020

Wij hebben in deze tijd toch een mooie en leuke vakantie gehad op zakynthos mede door de mooie excursies van nefis travel. Wat ontzettend lieve mensen met het hart op de goede plaats voor mens en dier. Nefis travel ga zo door.

Kalimera Ida!
Wat een mooie woorden !
En ja om in deze rare tijd toch excursies te kunnen aanbieden waar iedereen het naar zijn zin heeft en zich veilig voelt , was echt een uitdaging dit jaar .
Maar bij het lezen van alle mooie reviews kunnen we inderdaad terugkijken op weer een geslaagd seizoen .
Dit kon echt alleen maar vanwege het harde werken, met passie van ons TOP TEAM en de helpende hand
van alle Nefis vrienden tijdens de VIP tours.
Onze dank is echt heel groot daarvoor!
We wensen jullie een goede winter toe en blij gezond!
Stay Safe
Jackie en het Nefis Travel Team

Beoordeeld op 20 september 2020

Wij hadden als eerste de zante beach en bliss tour gedaan. In één woord...ge-wel-dig! Taki heeft ons de hele dag mee op pad genomen. Overal waar we stopten werden we hartelijk ontvangen door de Grieken. Het is echt een aanrader voor mensen die cultuur willen combineren met ontspanning aan één van de mooiste stranden van Griekenland. Wij denken hier nog elke dag aan terug. Dit was zonder twijfel het mooiste moment van 2020!

xxx

Datum van activiteit: juli 2020