“Super tijd gehad!!”

Nefis Travel - Private Day Tours
Geclassificeerd als nr. 5 van 9 Tours in Tsilivi
1 juni 2018 beoordeeld

Met twee vriendinnen zijn ben ik met 4 tours mee gegaan van Nefis Travel.
De tour Terug in de Tijd ga je een heel stuk van het eiland over. Dat wij er waren, was er helaas een natuurbrand gaande, maar dit werd uitstekend opgelost met een andere route!
We zijn ook naar eht scheepswrak geweest en hebben de schildpadden tour gedaan, allebei erg gaaf en voor allebei zeker je snorkel meenemen!
We zijn halverwege de week ook mee geweest naar de echte Griekse avond: Er was eens! Super lekker gegeten en heerlijke live muziek erbij :D
Kortom zeker de moeite waard deze tours te doen, wij hebben het enorm naar onze zin gehad tijdens de vakantie.
Bedankt Nefis Travel!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds 3 excursies gedaan met nefis travel. 't was zeer in orde, je komt overal toe voor de massa toeristen toekomen. Doordat we met kleine bus op baan zijn, komen we op plaatsen waar grote bussen niet kunnen komen. Voor ik naar hier op reis kwam, had ik al mail gestuurd met vragen die niks met excursies te maken hadden, en ik heb iedere keer zeer correct antwoord gekregen. K heb nu nog 2 excursies met hen, en k ben er nu al zeker van dat het zeer in orde zal zijn. Vandaag nog life optreden gekregen van Jackie ook. En ze kan zeer aangenaam vertellen. Zeker een aanrader nefis travel. Ze komen je ook oppikken op 't uur dat 't afgesproken is :)

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar was ik met mn zoon op Zakynthos helaas wist ik toen nog niet van Nefis Travel,vandaag een hele leuke dag gehad,een groot deel van het eiland gezien,plekken ontdekt waar je niet zo snel komt,Jacky weet veel te vertellen en ze kan nog mooi zingen ook.prettig dat je in een kleine bus over het eiland tourt,helaas geen luchtbed om te liggen in de bus(wel 5 sterren Jacky)maar Jack kon zn benen goed kwijt achter in de bus.
Ik kom zeker terug naar Zakynthos en ga dan weer met een excursie mee(misschien deze vakantie nog wel)
Bedankt voor de mooie dag!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super interessant, ook voor mensen zoals ons die niet uren willen luisteren. Kort en bondig heel veel ambiance echt een top moment van onze reis naar zakynthos! Ook navagio beach en zante delight al gedaan nergens aanschuiven overal op de eerste rij! Een echte aanrader, doe zo verder nefis!

Bekijk meer beoordelingen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke dag gehad met Nefis travel. We moesten vroeg op staan en exact op tijd stond de bus voor ons klaar. We kwamen als eerste aan bij het scheepswrak. Prachtig blauw water, mooie foto’s kunnen nemen, nog ruimschoots kunnen snorkelen en genieten voordat de andere toeristen kwamen. Alle drie de zwemstops waten bijzonder. Nefis travel, bedankt voor de leuke dag.

Reizigers die Nefis Travel - Private Day Tours bekeken, bekeken ook

In Nefis Travel - Private Day Tours geweest? Deel je ervaringen!