“Nefis travel terug in de tijd tour!”

Nefis Travel - Private Day Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Tours in Tsilivi
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar was ik met mn zoon op Zakynthos helaas wist ik toen nog niet van Nefis Travel,vandaag een hele leuke dag gehad,een groot deel van het eiland gezien,plekken ontdekt waar je niet zo snel komt,Jacky weet veel te vertellen en ze kan nog mooi zingen ook.prettig dat je in een kleine bus over het eiland tourt,helaas geen luchtbed om te liggen in de bus(wel 5 sterren Jacky)maar Jack kon zn benen goed kwijt achter in de bus.
Ik kom zeker terug naar Zakynthos en ga dan weer met een excursie mee(misschien deze vakantie nog wel)
Bedankt voor de mooie dag!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super interessant, ook voor mensen zoals ons die niet uren willen luisteren. Kort en bondig heel veel ambiance echt een top moment van onze reis naar zakynthos! Ook navagio beach en zante delight al gedaan nergens aanschuiven overal op de eerste rij! Een echte aanrader, doe zo verder nefis!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke dag gehad met Nefis travel. We moesten vroeg op staan en exact op tijd stond de bus voor ons klaar. We kwamen als eerste aan bij het scheepswrak. Prachtig blauw water, mooie foto’s kunnen nemen, nog ruimschoots kunnen snorkelen en genieten voordat de andere toeristen kwamen. Alle drie de zwemstops waten bijzonder. Nefis travel, bedankt voor de leuke dag.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

BedAnkt voor de mooie Dag en goede zorgen! We zullen u zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Het was top!

Bekijk meer beoordelingen
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke, goedverzorgde excursies gehad met Nefis. Terug in de tijd en de eco vriendelijke schildpadden excursie. Goede reis leiding. Heel informatief en vooral erg gezellig. Jonge kinderen werden leuk vermaakt tijdens de boottocht (piraten verhaal, diploma gekregen en snoepjes). Informatie over hoe met schildpadden jongen om te gaan,nooit die schattige kleine schildpadden optillen en naar zee brengen als ze uit het nest komen, anders bouwen ze te weinig spierkracht op en verdrinken ze! Surprise, de reisleidster zong Griekse liedjes voor ons tijdens de tour terug in de tijd, zeer gezellige dag gehad, Saskia

Reizigers die Nefis Travel - Private Day Tours bekeken, bekeken ook

In Nefis Travel - Private Day Tours geweest? Deel je ervaringen!