“terug in de tijd”

Nefis Travel - Private Day Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Tours in Tsilivi
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super interessant, ook voor mensen zoals ons die niet uren willen luisteren. Kort en bondig heel veel ambiance echt een top moment van onze reis naar zakynthos! Ook navagio beach en zante delight al gedaan nergens aanschuiven overal op de eerste rij! Een echte aanrader, doe zo verder nefis!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke dag gehad met Nefis travel. We moesten vroeg op staan en exact op tijd stond de bus voor ons klaar. We kwamen als eerste aan bij het scheepswrak. Prachtig blauw water, mooie foto’s kunnen nemen, nog ruimschoots kunnen snorkelen en genieten voordat de andere toeristen kwamen. Alle drie de zwemstops waten bijzonder. Nefis travel, bedankt voor de leuke dag.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

BedAnkt voor de mooie Dag en goede zorgen! We zullen u zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Het was top!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke, goedverzorgde excursies gehad met Nefis. Terug in de tijd en de eco vriendelijke schildpadden excursie. Goede reis leiding. Heel informatief en vooral erg gezellig. Jonge kinderen werden leuk vermaakt tijdens de boottocht (piraten verhaal, diploma gekregen en snoepjes). Informatie over hoe met schildpadden jongen om te gaan,nooit die schattige kleine schildpadden optillen en naar zee brengen als ze uit het nest komen, anders bouwen ze te weinig spierkracht op en verdrinken ze! Surprise, de reisleidster zong Griekse liedjes voor ons tijdens de tour terug in de tijd, zeer gezellige dag gehad, Saskia

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vandaag een geweldige dag gehad.Een dikke 10 voor jullie organisatie! vanuit Nederland geboekt, de communicatie met Mariska was super!keurig netjes verzorgd en duidelijk.
afgelopen dinsdag de boottocht gedaan, prima verzorgd, lekker buiten kunnen zitten schildpad gezien gesnorkeld en genoten vd mooie omgeving en duidelijke uitleg.

Terug in de tijd vandaag was ook perfect, Jakie verteld met veel liefde over zakynthos. nette bus goede chauffeur en mooie plekjes! aanrader

Reizigers die Nefis Travel - Private Day Tours bekeken, bekeken ook

In Nefis Travel - Private Day Tours geweest? Deel je ervaringen!