“Privé tour shipwreck bay en blue caves”

Nefis Travel - Private Day Tours
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Tours in Tsilivi
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

BedAnkt voor de mooie Dag en goede zorgen! We zullen u zeker aanraden bij vrienden en kennissen.
Het was top!

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke, goedverzorgde excursies gehad met Nefis. Terug in de tijd en de eco vriendelijke schildpadden excursie. Goede reis leiding. Heel informatief en vooral erg gezellig. Jonge kinderen werden leuk vermaakt tijdens de boottocht (piraten verhaal, diploma gekregen en snoepjes). Informatie over hoe met schildpadden jongen om te gaan,nooit die schattige kleine schildpadden optillen en naar zee brengen als ze uit het nest komen, anders bouwen ze te weinig spierkracht op en verdrinken ze! Surprise, de reisleidster zong Griekse liedjes voor ons tijdens de tour terug in de tijd, zeer gezellige dag gehad, Saskia

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vandaag een geweldige dag gehad.Een dikke 10 voor jullie organisatie! vanuit Nederland geboekt, de communicatie met Mariska was super!keurig netjes verzorgd en duidelijk.
afgelopen dinsdag de boottocht gedaan, prima verzorgd, lekker buiten kunnen zitten schildpad gezien gesnorkeld en genoten vd mooie omgeving en duidelijke uitleg.

Terug in de tijd vandaag was ook perfect, Jakie verteld met veel liefde over zakynthos. nette bus goede chauffeur en mooie plekjes! aanrader

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij deelgenomen aan de 'Terug in de tijd' tour. Een hele gezellige dag gehad met heel veel informatie. Jacky kan je, op een onderhoudende manier, heel veel over de geschiedenis vertellen. En ze kan prachtig zingen! Als je op zoek bent naar een leuke excursie dan zou ik zeggen: boek gewoon, je hebt vast en zeker een leuke dag!

Bekijk meer beoordelingen
23 mei 2018 beoordeeld

Bij deze een reactie op de negatieve recensie van Nicola M. Ik vraag me af wat deze mevr verwachte van deze boottocht.. Een luxe cruise schip? Wij 6 volw en 2 kinderen hebben ons uitstekend vermaakt tijdens deze tocht.. De kinderen werden leuk vermaakt. De verzorging aan boord was goed. Fijn dat er Ned en Engels werd gesproken. Het zwemmenvonden wij erg leuk. Daar ga je voor mee met deze boot. Ook schildpadden gezien. Wij hebben een goed gevoel bij Nefis Travel. Alles was goed verzorgd. Vriendelijke mensen. De sfeer was goed aan boord. Jammer dat deze Mevr het anders heeft gevoeld. En ook voor een ander oordeelde. Onze ervaring met deze organisatie is heel goed een aanrader.

#

Reizigers die Nefis Travel - Private Day Tours bekeken, bekeken ook

In Nefis Travel - Private Day Tours geweest? Deel je ervaringen!