Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super excursies gehad!

Zowel Shipwreck als Turtle excursie gedaan tijdens onze vakantie. Op basis van recensies Nefis ... meer lezen

Beoordeeld op 22 oktober 2018
Duane T
Heel erg leuk

3 trips gemaakt. Naar het scheepswrak, terug in de tijd en de schildpadden tour. Alle 3 geweldig ... meer lezen

Beoordeeld op 20 oktober 2018
Emmie V
via mobiele applicatie
Lees alle 1.815 beoordelingen

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer leuke, goedverzorgde excursies gehad met Nefis. Terug in de tijd en de eco vriendelijke schildpadden excursie. Goede reis leiding. Heel informatief en vooral erg gezellig. Jonge kinderen werden leuk vermaakt tijdens de boottocht (piraten verhaal, diploma gekregen en snoepjes). Informatie over hoe met schildpadden jongen om te gaan,nooit die schattige kleine schildpadden optillen en naar zee brengen als ze uit het nest komen, anders bouwen ze te weinig spierkracht op en verdrinken ze! Surprise, de reisleidster zong Griekse liedjes voor ons tijdens de tour terug in de tijd, zeer gezellige dag gehad, Saskia

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

vandaag een geweldige dag gehad.Een dikke 10 voor jullie organisatie! vanuit Nederland geboekt, de communicatie met Mariska was super!keurig netjes verzorgd en duidelijk.
afgelopen dinsdag de boottocht gedaan, prima verzorgd, lekker buiten kunnen zitten schildpad gezien gesnorkeld en genoten vd mooie omgeving en duidelijke uitleg.

Terug in de tijd vandaag was ook perfect, Jakie verteld met veel liefde over zakynthos. nette bus goede chauffeur en mooie plekjes! aanrader

Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij deelgenomen aan de 'Terug in de tijd' tour. Een hele gezellige dag gehad met heel veel informatie. Jacky kan je, op een onderhoudende manier, heel veel over de geschiedenis vertellen. En ze kan prachtig zingen! Als je op zoek bent naar een leuke excursie dan zou ik zeggen: boek gewoon, je hebt vast en zeker een leuke dag!

Beoordeeld op 23 mei 2018

Bij deze een reactie op de negatieve recensie van Nicola M. Ik vraag me af wat deze mevr verwachte van deze boottocht.. Een luxe cruise schip? Wij 6 volw en 2 kinderen hebben ons uitstekend vermaakt tijdens deze tocht.. De kinderen werden leuk vermaakt. De verzorging aan boord was goed. Fijn dat er Ned en Engels werd gesproken. Het zwemmenvonden wij erg leuk. Daar ga je voor mee met deze boot. Ook schildpadden gezien. Wij hebben een goed gevoel bij Nefis Travel. Alles was goed verzorgd. Vriendelijke mensen. De sfeer was goed aan boord. Jammer dat deze Mevr het anders heeft gevoeld. En ook voor een ander oordeelde. Onze ervaring met deze organisatie is heel goed een aanrader.

#

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Vanuit Nederland de excursie naar het scheepswrak geboekt en kreeg 10% korting voor een online boeking. Altijd mooi meegenomen. De dag van aankomst komen ze naar de dichtsbijzijnde supermarkt, zodat je de excursie contant kan betalen en de toegangskaarten en uitleg krijgt. Top geregeld! Op de dag van vertrek werden we om 07.20 opgehaald en zijn naar het scheepswrak, blue caves en Xigia beach geweest. De lunch was super geregeld. Wat een mooi restaurant met goede kaart. Een topdag gehad!