“Lekker geluncht!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden hier al meerdere keren geweest. Dit jaar voor vertrek ook weer een bezoek gebracht voor een lekkere lunch! De sandwich die ik deze keer had was heerlijk. De gyros was smaakvol en de friet iets aan de slappe kant. Je kan hier prima eten voor de snelle hap en voor een grote maaltijd voor de grote eters.

Datum van bezoek: september 2019

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gyros, makkelijk voor snelle hap. ook voor take-away. prima gegeten en erg goedkoop, ook voor grote groepen en met kinderen

Datum van bezoek: september 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker als je er snelle hap wilt, je kan er ook afhalen! Veel keus.
Prima smaken en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een aanrader als je gyros wilt eten. Het restaurant ziet er goed en professioneel uit. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben de gyros schotel genomen, die bestaat uit drie soorten gyros vlees met pita, patat en sla. Het was lekker. Je kan ook gyros in een pitabroodje krijgen, in drie verschillende soorten.

Datum van bezoek: juni 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn meerdere keren bij dit restaurant gaan eten tijdens onze vakantie. Lekker en goedkoop eten en erg vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Gyroland Grill Bar bekeken, bekeken ook

In Gyroland Grill Bar geweest? Deel je ervaringen!