“Heerlijke beschikt, geweldige bediening”
Beoordeling van Boomerang Beach Bar

Geclassificeerd als nr. 35 van 111 Restaurants in Tsilivi (Planos)
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Barscene, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
8 augustus 2021 beoordeeld

Vlak aan zee. Heerlijke gerechten!! Mooie plek om een drankje te doen of iets te eten. Ideale plek om van je vakantie te genieten en niet duur voor een plek aan zee.

Datum van bezoek: augustus 2021

19 juli 2021 beoordeeld

Heerlijk, vers eten voor een prima prijsje op een prachtige locatie. Het ziet er misschien wat simpel uit, het is ook een beach bar. Maar het eten is absoluut restaurant waardig. En het uitzicht over zee fantastisch, met een aangenaam briesje, waardoor je hier heerlijk zit. De bediening is erg vriendelijk en vrolijk. Dit was absoluut ons favoriete restaurant!

Datum van bezoek: juli 2021
12 juli 2021 beoordeeld

Heerlijke plek aan het water om te lunchen en vriendelijk personeel die haar best deed. Eten was goed maar niet uitzonderlijk goed en beetje aan de prijzige kant, maar dat komt vast door de locatie.

Datum van bezoek: juli 2021
7 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over de zee en het strand. We kwamen er om 's avonds wat te eten. De bediening was vlot. Het eten was redelijk te noemen, kwaliteit en uitstraling kan beter. Voor ons geen adresje om nogmaals te gaan eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 oktober 2019 beoordeeld

Dit restaurant heeft de beste auberginesalade die ik ooit in Griekenland at. En geloof me, ik proef het overal!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Boomerang Beach Bar bekeken, bekeken ook

Tsilivi (Planos), Zakynthos

In Boomerang Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.