20 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen zomer (aug 2017) dit hotel voor 1 week aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-)

1. Zeer persoonlijke en vriendelijk personeel, overigens over heel het eiland geen onvriendelijk personeel in bars/restaurants getroffen.

2. Goede ligging, direct in het centrum, strand op loopafstand. In het dorpje restaurants en bars genoeg

3. Drukke bedrijvigheid in en rond het zwembad in de ochtend vroeg liggen er al handdoeken op de stoelen en de muziek gaat in de ochtend op tijd aan.

4. S'avonds enig sinds rumoerig, Geluid vanuit het centrum en de zwembad-bar

5. We hadden logies en ontbijt, ontbijt is basic en elke dag hetzelfde. Het ontbijt is geen buffet. In het plaatsje kun je ook ontbijten. Op een dag dat we vroeg weg moesten kregen we wel een ontbijtpakketje mee.

6. Onze huurauto konden we kwijt op een kleine parking van het hotel.

7. Kamer is v.z.v. goede airco, wat geen overbodige luxe is

Kamertip: Ontbijten kan in het hotel, maar in het plaatsje zijn er ook ontbijtgelegenheden en een supermarkt is om de hoek.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin Oktober in app Lazaros geweest.Schone appartementen.(Elke dag schoonmaak).
Lekker zwambad.Ligging 300 Meter van het strand.Goede Restaurants In de buurt.Tsilivi niet echt Grieks dat is wel jammer.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
14 september 2017 beoordeeld

Bij aankomst voel je je direct erg welkom.
Personeel is erg aardig, en staat vooraan om je te willen helpen.

Wij hadden een deluxe kamer geboekt deze was geweldig, fijne boxspring bedden, mooie badkamer met regendouche, appart gedeelte van het appartement kan je afsluiten waardoor je een woonkamer creëert.
Als we dan toch een min puntje moeten bedenken is dat er maar 1 kookplaat aanwezig was met 1 pit. Waardoor zelf koken lastig werd. Dit terwijl reisorganisatie aangeeft er 2 kookplaten aanwezig zijn.

Dit appartement is zeker aan te raden.
Ligt midden in het centrum van tsilivi en kleine 400 m van het strand.
Voor 2 ligbedden en 1 parasol betaal je 7 euro aan het strand.

Wij hadden geen ontbijt bij geboekt maar op nog geen 300 m ligt een bakkerij met elke morgen heerlijke verse broodjes en lekkernijen.

Al met al een heerlijke vakantie gehad, en we keren zeker nog een x weer terug.

P.s voor leuke excursies moet je zeker bij nefis travel zijn. Kleine groepen, gezelligheid, Nederlandse gidsen. En er wordt met liefde omgegaan met de natuur en de dieren. Dit laat bij andere excursie groepen nog wel eens ten wensen over.

Kamertip: Deluxe kamer is zeker de moeite waard.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een gedateerd appartement met bedden waar je de veren voelde met slapen ook een heel zacht kussen een douche waar je niet in kon bewegen met soms weinig waterdruk en koud water en de rand van de douchecabine zat vol met zwart schimmel. Het bestek lag gebruikt in de bestekbak. wel een goede airco en een kluisje gratis een lekker zwembad en zeer vriendelijk personeel. In deze accommodatie zou ik niet meer boeken

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten in de wat luxere appartementen en die zijn top.Nespresso automaat,badj assen,regendouche.Zeer vriendelijk personeel die 's morgens je ontbijt aan tafel brengen.Minpuntje in de douche is dat het water verkeerd wegloopt.Em slecht aanbod TV zenders.Zou leuk zijn als je BVN kon ontvangen.Voor de rest geen geklaag alles dichtbij.Strand,Supermarkt en Bushalte.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner