“Prima restaurant vriendelijke”
Beoordeling van Elia Restaurant

Elia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 116 Restaurants in Tsilivi (Planos)
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant vriendelijke bediening zeker een keer langsgaan heerlijk en relaxed gegeten normaal geprijsd

1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een familiebedrijf dat weet wat ze doet. Personeel is top; je wordt echt in de watten gelegd. Het eten was heerlijk; ik had gekozen voor de fettuccine met zalm. Het was een grote portie! Stiekem had ik wel een beetje spijt dat ik geen echte Griekse maaltijd had gekozen.

Datum van bezoek: september 2020
27 augustus 2020 beoordeeld

Lekkere pasta met scampi gegeten voor de lunch! We namen er een glaasje wijn bij en die was buiten verwachting goed! Meestal vonden we de huiswijnen in Griekenland niet zo lekker, maar deze was heerlijk! De service was erg goed en ook de kinderen vermaakten zich en ze kregen een plastic kinderbeker voor hun drinken, erg fijn!

24 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier meerdere malen gegeten en eerlijk is eerlijk: je krijgt hier echt waar je geld! Het eten is ongelooflijk lekker en de porties zijn riant. Wij hebben hier van alles geprobeerd, van de haloumi (aanrader!) tot lam. Daarnaast zijn de eigenaren onwijs aardig, niks is hier te veel. We hebben hierdoor ook wijnen naast de kaart kunnen proeven en veel leuke gesprekken gehad. Als wij weer op Zakynthos zijn, dan is dit het eerste restaurant waar we weer aanschuiven.

15 augustus 2020 beoordeeld

Super goed restaurant, hele fijne bediening waar niets teveel voor is. Eten was heerlijk! Echt een aanrader! Mocht ik hier nog een keer zijn, zien ze mij sowieso terug!

Reizigers die Elia Restaurant bekeken, bekeken ook

Tsilivi (Planos), Zakynthos

In Elia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!