“Gezellig restaurant”
Beoordeling van Avli Taverna Restaurant

Avli Taverna Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 106 Restaurants in Tsilivi
31 mei 2018 beoordeeld

Gezellig en verzorgd restaurant met een prima Griekse kaart. Heb zelden zo'n lekkere Moussaka gegeten..

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Het restaurant zat helemaal vol! We hebben een hele avond lekker aan tafel gezeten, op het gemak kunnen eten. Het personeel is vriendelijk, je word niet meteen van straat geplukt als je langs loopt. Het eten is vers, lekker, goed warm, niks op aan te merken. Als je het mij vraagt, beste restaurant van Tsilivi.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Heerlijk eten. Vriendelijk personeel en niet duur! Echt waar voor je geld. Vooral de chicken en pork souvlaki, zijn echt geweldig.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische zaak op een super mooie locatie! Vriendelijk personeel die het beste met de klanten voor hebben. Heerlijk gegeten, wij gaan hier zeker terug

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrast door de volle tafels in dit restaurant, buiten hét seizoen, dwong ons om aan de bar even kort te moeten wachten voor een vrij tafeltje.
Keftedes vooraf, Zakyntische kip en giros kip als hoofdgerecht ondersteund door een glas witte huiswijn.
Alles goed op smaak en temperatuur.
Aardige en vlotte bediening.
Kortom aanbevelenswaardig.

Reizigers die Avli Taverna Restaurant bekeken, bekeken ook

In Avli Taverna Restaurant geweest? Deel je ervaringen!