12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is maar 1 woord voor de accomodatie, de mensen, het eten, het zwembad,schoonmaak, de service alles is GEWELDIG!! Yannis,George, Denia en Erietta laten je gelijk voelen alsof je familie bent.
Wij gaan hier zeker vaker terugkomen.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we op Zakynthos aan kwamen was het koud en regende het maar vanaf het moment dat we bij Erietta aankwamen begon de vakantie. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en geholpen dit heeft heel de vakantie geduurd.
Zeer mooie ruime appartementen, zuiver en goed up to date. Zwembaden ook zeer mooi en goed bijgehouden. Eten was ook prima, alles heerlijk en niet te duur.
Zakynthos zelf heb je na een weekje wel gezien, maar alleen voor Erietta zou ik graag nog een keer terug gaan.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
11 juni 2017 beoordeeld

Prachtige locatie schitterend uitzicht, wifi doet het perfect, wordt keurig schoongehouden
Fraaie inrichting door de slechts 19 kamers prettig kleinschalig, auto een must maar huur deze via de receptie van Erietta de dag na aankomst, ga met transfer bus, Erietta heel moeilijk te vinden eerste en laatste dag auto niet nodig.

Uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen dus niet voor rustzoekers

Kamertip: ga voor superior zeezicht kost weinig extra, veel veel beter
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
23 mei 2017 beoordeeld

De appartementen zijn rustig gelegen op enige afstand van de weg. Naar Tsivilis is wel een eindje lopen, maar het bij het appartement behorende restaurant serveert heerlijke maaltijden voor een redelijke prijs, zodat je eigenlijk niet weg hoeft om te gaan eten.
Het personeel is enorm vriendelijk, ze helpen je bij alles. De appartementen zijn zeer schoon en luxe ingericht. Kortom geweldige vakantie in dit kleinschalige appartementencomplex gehad. Enige min-puntje is de slechte WiFi verbinding op de kamer.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
19 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk appartement netjes en schoon, gastvrije mensen. Dit is zoals je het graag zou zien in je vakantie. Verder ga ik niet want anders is er straks geen plek meer.
Minpuntjes zijn er niet......na lang denken iets gevonden herrie van de stoelen (vilt er onder?) en geen nl tv meer kan ik niet bedenken. Kortom dit is een toplocatie, auto huren maakt het nog leuker.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner