Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug van twee weken vakantie op Zakynthos. Wij verbleven in villa nummer 5. De villa’s zijn in de winter 2018-2019 gerenoveerd. De keuken is helemaal nieuw voorzien van een vaatwasser, keramische kookplaat, oven, magnetron, tosti-ijzer, waterkoker, broodrooster en koffiezet apparaat. Voldoende borden, bestek en glazen. Echt volledig en keurig uitgerust. In het huisje staat ook een wasmachine en in de slaapkamer hangt een airco. Die hebben we heel veel aan gehad omdat het echt heel warm was. Ook de matrassen zijn vernieuwd en liggen heerlijk! Ze hebben heerlijke grote en dikke kussens. Voor de veiligheid zit er een kluis in het huisje, er zit een alarmsysteem in de villa en je kan ‘s nachts en als je weggaat de shutters sluiten. In de tuin ligt een geweldig zwembad dat van 75 cm tot 150cm diep is. Dit is echt zo fijn! De afgelopen twee weken was het heel heet in Zakynthos,34 graden, dan is zo’n zwembad een welkome verkoeling. De tuinen zijn door middel van beplanting afgescheiden. Je ziet je buren niet, hoort ze wel. De huisjes worden onderhouden door Nikos en Eirini. Zij wonen zelf in één van de villas. Om de dag worden de handdoeken verwisseld en maken ze het huisje schoon. Ons bed is twee keer verschoond. Het zijn hele lieve mensen die weinig Engels spreken maar met handen en voeten kom je er wel. Omdat onze vlucht aan het einde van de dag was hebben we een late check out kunnen regelen, wat een service! Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. Ik kan iedereen aanraden om een vakantie te boeken bij Rizolia Villas.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Rustig park, nette villa’s met heerlijk zwembad! Villa’s bieden door de ligging veel privacy. Dicht bij de luchthaven en een goede uitvalsbasis om meer van t eiland te verkennen. Wij hebben hier enorm genoten!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 september 2017

De Rizolia Villas bieden veel rust, ruimte en privacy. Er staat een aantal villa's op een landgoed tussen eeuwenoude olijfbomen. Je ziet de andere bewoners nauwelijks door een afscheiding van hagen (je hoort ze uiteraard wel). Er ligt een groot privé zwembad in de tuin, wat erg aangenaam is bij warm weer. Het huisje is compleet, evenals de keuken. Het was 's ochtends heerlijk om de tuindeuren te openen en de koele ochtendlucht binnen te laten. We hebben er iedere ochtend onder de overkapping ontbeten, met zicht op ons zwembad. Ook met kleine kinderen kun je hier prima terecht. Er is een kinderbed en -stoel op aanvraag. Het enige nadeel vind ik de bedden. Ze zijn naar mijn mening erg hard en niet comfortabel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Midden in de olijfboomgaard staan een aantal ruime villa’s met ieder een eigen zwembad en veel privacy. Het is een oase van rust op dit drukke eiland. De kamers zijn modern ingericht en schoon. De huisjes zijn redelijk gezellig en geriefelijk, ondanks dat het een beetje gehorig is. Rondom de huisjes is veel ruimte en dat maakt de locatie geschikt voor gezinnen met kinderen. Het eiland is niet groot dus je rijdt vanuit Rizolia eigenlijk redelijk snel naar alle highlights. We voelden ons hier zeer op ons gemak tijdens onze vakantie.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Het is heel mooi (de villa's), ook mooi schoon en zweer vol, de mensen zijn heel aardig, en ook veel privacy. En ook fijn dat er een alarm in het huis zit. Ook zit er een ruime keuken in, de bedden liggen lekker.

Datum van verblijf: juli 2017