“vakantie”

Aristeon Ecological Olive Press
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Lithakia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juni 2018 beoordeeld

met tourtoch gehuurde auto toch even aan gegaan is wel leuk om even te aanschouwen erg mooi en netjes alles

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschijnlijk is dit het grootste olijfolie bederijf van het eiland, je ziet er buiten enkele antieke machines voor de productie.
Je loop door de productie hal en ziet er de moderne machines. Aan het einde kan je de verschillende olijfolies proeven en kopen natuurlijk.
In 20 minuten heb je alles gezien.
Als je in de buurt bent is het de moeite om eens te stoppen, ik zou er niet voor omrijden...

27 december 2017 beoordeeld

Zelfs als er geen produktie is, leuk om even te zien hoe een en ander in zijn werk gaat met het oogsten en verwerken van olijven. Je ziet de olijfbomen immers overal op het eiland !! Leuke rondgang die je volledig zelfstandig kunt maken door het lezen van de bordjes, maar ook een rondgang met een gids is mogelijk. Natuurlijk even proeven aan het einde met de bedoeling dat er wat gekocht wordt. Je hoeft dan ook geen entree te betalen !! dat is in andere landen wel anders. Ze laten je echt vrij om wat te kopen of niet. Een aanrader om gedaan te hebben.

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was er een dag eerder geweest. De vrouw van het kantoor legde mij alles goed uit. Helaas was er toen geen produktie. Als ik de andere dag terug zou komen kon ik alles goed zien. Dat heb ik gedaan.

Bekijk meer beoordelingen
20 oktober 2017 beoordeeld

Helaas was het nog geen oogst seizoen, desondanks erg informatief om even langs te komen. Vriendelijke mensen die goed uitleg gaven over het oogst en verwerkingsproces.
Op het einde is er een kleine proeverij waarbij je ongedwongen van de olijfolie kunt proeven. We hebben enkele flessen gekocht en totaal geen spijt van gehad.
Op aanraden van de eigenaren zelfs contact gegevens gehad van de importeur in Nederland zodat we als we in de toekomst willen bestellen niet extra verzendkosten hoeven te betalen.

Reizigers die Aristeon Ecological Olive Press bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden
Limni Keri, Zakynthos

In Aristeon Ecological Olive Press geweest? Deel je ervaringen!