“Grieks restaurant ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lithakia
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Grieks gegeten. Ons eerste kennismakingsdiner met Zakynthos. Leuke sfeer, kwam mede door de feeststemming in de ruimte binnen vanwege een doopfeest. Mooi om de plaatselijke bevolking zo bezig te zien.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm onthaal, prettige bediening. De mixed grill was erg smakelijk en de kip-souvlaki was flink van formaat en erg mals. Goed eten voor een goede orijs.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we hebben hier 3x gegeten in de afgelopen week en elke keer was het weer heerlijk! de keuzes op het menu zijn prima! Veel te kiezen, maar net iets anders dan de gemiddelde Taverne! de risotto is bijvoorbeeld een aanrader.
Naast het menu is er keuze uit 3 specials! bijvoorbeeld het varken van het spit! fantastisch!
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en een aanpassing aan het menu is geen probleem! mocht ik ooit naar zakynthos terugkeren dan ga ik zeker weer eten bij Dennis

3 september 2018 beoordeeld

Heel lekker, typisch eten. De bruschetta's zijn to-die-for.
Ze zijn vriendelijk op z'n Grieks. We zijn er 2 x gaan eten tijdens onze vakantie, echt niet duur.
Minpuntje is dat er niet zoveel parking is, maar dat vergeet je snel.
Elke vrijdag greek night, met animatie. We hebben zelfs mee de syrtaki gedanst.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren rond aan het rijden op zoek naar een leuke taverna. Lange tijd kwamen we niks tegen. Vooral Laganas was nou niet het soort gebied waar wij tussen passen... (veel te toeristisch en op Engelsen afgestemd). We waren echt op zoek naar een Griekse Taverna zoals wij die kennen van Kos en Kreta. Totdat daar ineens Taverna Dennis in de bocht opdook. Mooie taverna waar je lekker kan zitten onder het groen. Dit bedoelden wij! Menukaart ook goed. Hebben de Mezze for Two, de moussaka (stond niet op de kaart maar vertelde de ober), een gegrilde zalm (smaakte lekker naar honing!) en twee desserts besteld. Allemaal goed bereid. Hebben ervan genoten. Het grappige was dat mijn vriend ook Dennis heette, dus deze taverna konden we niet overslaan.

Reizigers die Dennis Taverna bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos
Lagkadakia, Zakynthos

In Dennis Taverna geweest? Deel je ervaringen!