“Gastvrij”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lithakia
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2017 beoordeeld

Dennis Taverna lag een kwartiertje lopen bij onze accommodatie vandaan, erg makkelijk. We waren nog net buiten het seizoen, dus we waren al blij dat het open was. Het was er dus ook erg rustig en het personeel had alle tijd voor ons en onze dreumes. We hebben er prima Grieks gegeten voor een goede prijs. Wij vonden het nog te fris, maar je kunt bij Dennis ook erg mooi buiten eten met zicht op de omgeving van Lithakia.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuke en gezellige avond hier gehad. Het eten was heerlijk, de bediening is vriendelijk en de sfeer is fantastisch.
Wij waren er op een vrijdagavond. Ze hebben dan live muziek. Erg leuk om te zien hoe er uitgebreid gedanst en gezongen wordt. Dit is zeker een aanrader!

6 augustus 2017 beoordeeld

We bezochten Zakynthos buiten het toeristische hoogseizoen. Dat betekent dat er nog niet veel horeca open is en dat het personeel alle aandacht heeft voor de gasten. Dat ondervonden we ook bij Taverna Dennis. Het restaurant lag op een steenworp afstand van ons verblijf en daarom zijn we vaker geweest. Het eten is goed voor een gemiddelde prijs. De stijl is Grieks, maar dan net wat anders dan je gewend bent. Het personeel is aardig en de inrichting is redelijk gezellig. Ik vond het een van de betere restaurants tijdens ons bezoek aan Zakynthos. Al wil dat niet niet veel zeggen op dit op toeristen ingestelde eiland.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze hebben lekker eten. Ze spreken goed Engels. Alleen het jammeren is dat je niet gelijk naast het restaurant kan parkeren. Maar dicht bij is er wel een par keer plaats en dat is niet zo heel erg ver lopen dan. De parkeer plaatsen zitten naast een apotheek.

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was zeker goed! Alles vers bereid aan de gril. Heerlijk gegeten. Je zit dicht aan de straat, maar dat stoort verder niet. Mooi uitzicht over de vallei. Personeel is zeer professioneel en vriendelijk!
Goede grill gerechten!
€50 betaald voor 4 personen met voorgerecht (gedeeld) incl drankjes.
Gaan zeker nog eens terug deze week.

Reizigers die Dennis Taverna bekeken, bekeken ook

Agios Sostis, Zakynthos
Agios Sostis, Zakynthos

In Dennis Taverna geweest? Deel je ervaringen!