“Top eten ”
Beoordeling van The Olive Lounge

The Olive Lounge
Geclassificeerd als nr. 4 van 26 Restaurants in Lourdata
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke gerechten, echt even de moeite waard om om te rijden. Heerlijk buiten zitten en echt top kwaliteit eten en bediening.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als stel hier gegeten. Zeer lekker gerecht met een lokale sausage. Personeel is vriendelijk maar vooral ontspannen. Wij zijn rustige eters en in sommige tavernes zijn ze vrij gehaast. Hier is het geen probleem, voelt echt aan als een lounge.

Prijs is prima, niet veel duurder als een taverna. Mooie locatie, afgelegen plaatsje en lekker rustig. Personeel is zeer vriendelijk en bekwaam. De moeite waard om is een keer goed te eten buiten de 300 tavernes om.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is erg populair en daarom moesten we aanvankelijk even wachten op onze tafel. Dit vonden we geen probleem omdat het personeel erg vriendelijk was en het eten verrukkelijk. De mensen hier zijn erg aardig en ze maken veel gebruik van traditionele griekse ingrediënten. Een MUST!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Puur op basis van alle goede recensies naar dit restaurant gereden vanaf Argistolion. Een half uur in de auto gezeten er er reuze naar uitgekeken. Helaas het maakte alle hoge verwachtingen niet waar. De setting, ambiance, heel mooi, als je van toeristisch en sjiek houdt, maar het eten viel tegen. Zeker niet vies, maar zeker de hoge scores niet waard! Dan ken ik nog wel betere restaurants in Kefalonia, waar je lekkerder en ook nog eens goedkoper kan eten, die deze hoge waardering nog veel meer verdienen. Zeker geen 6 van de 427 restaurants in heel Kefalonia waard!

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topbediening!! Super snel, vriendelijk. Heerlijk eten, aanrader. Mooi uitzicht. Olijven uit eigen boomgaard, heerlijk.

Reizigers die The Olive Lounge bekeken, bekeken ook

Lourdata, Kefalonia

In The Olive Lounge geweest? Deel je ervaringen!