“Heerlijk eten en super uitzicht”
Beoordeling van Navsika Tavern

Navsika Tavern
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Ermones
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten en het uitzicht is super bij Navsika Tavern. Personeel is zeer vriendelijk . Elke avond is er live muziek. Echt een aanrader

31 juli 2017 beoordeeld

Tijdens onze vakantie Ermones werden we op een zeer vriendelijke manier ontvangen.
Wij hebben een zeer lekkere zeebaars en daarnaast een heerlijke pizza van het huis gegeten. De pizza was overheerlijk en werkelijk een mega grote portie.
Wij hebben meteen gereserveerd om enkele dagen later hun verse kreeft te proeven (enkel op bestelling te verkrijgen zodat ze zeker vers is).
We werden hiermee opnieuw verwend met een in de oven gebakken kreeft van maar liefst 1200 gram ! Een echte aanrader !

23 juli 2017 beoordeeld

Na een flinke wandeling en een leuke dag zijn we er s avond lekker eten .
Eerst een lekkere uzo en daarna lekkere vis .
Het eten was zeker lekker het uitzicht adembenemend en bediening heel vriendelijk op zijn Grieks !!
Zeker eens doen .

6 juni 2017 beoordeeld

Veel keuze op de kaart en goede kwaliteit van het eten. Vriendelijk personeel. Uitzicht op de baai van Ermones: fantastisch!

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant super bediening en aardige mensen. Prachtig uizicht op zee een van de mooiste plekjes van Corfu.

Reizigers die Navsika Tavern bekeken, bekeken ook

Corfu, Ionische Eilanden

In Navsika Tavern geweest? Deel je ervaringen!