“Aanrader”

Geclassificeerd als nr. 9 van 45 Restaurants in Dobbiaco
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier langs op weg naar Oostenrijk. Even snel een hapje eten. Goede keuze! Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. De Pizza Samyr is een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 's avonds heerlijk gegeten, zowel hoofdgerecht als dessert. Super vriendelijk en deskundig personeel. We werden echt in de watten gelegd. Prijs-kwaleitsverhouding is top. AANRADER!

Datum van bezoek: september 2020
9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond super goed gegeten bij Samyr. Het restaurant heeft een hippe inrichting en de bediening is absoluut fantastisch. Het eten is heerlijk en verrassend. De foto’s spreken voor zich. Ook de pizza is heerlijk. Geniet ervan!

Datum van bezoek: september 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Wij waren op camping Olympia en aten in restaurant ieder een fantastische pizza een met kaas en een met vis. Prima wijnen van de kaart. Allebei een heerlijk dessert. De bediening kundig en vriendelijk.. Ondanks de drukte toch vlotte bediening. Wij hadden uitzicht op de keuken en hadden een prima avond.

Datum van bezoek: mei 2019
27 september 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Restaurant Pizzeria Samyr bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pizzeria Samyr geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.