“Lekker en luxe eten ”

Restaurant Arcalod
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Doussard
Keukens: Frans
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant nabij camping la ferme de la Serraz. We hadden niet gereserveerd maar er kon voor ons op het buitenterras een plekje gecreëerd worden, super! Uitzicht op de bergen. Heerlijk gegeten, verse producten, mooi opgemaakte bordjes voor een schappelijke prijs. Personeel uitzonderlijk vriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de rommelmarkt bezocht te hebben in het plaatsje in de buurt hier op de fiets belandt. Wat een verrassing heerlijk onder de bomen, zeker met de hitte. Bediening is zeer vriendelijk en het lunchmenu zalig. Garnalen en fois gras vooraf, gesmolten mont d'or met verschillende ham en worstsoorten. Koffie toe, lekkere wijn erbij, echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het terras. Je verwacht geen top restaurant maar je bent verrast als je de gerechten voorgeschoteld krijgt. Top kwaliteit en presentatie van de gerechten .

Datum van bezoek: juli 2017
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel-restaurant op loopafstand van onze camping had een gezellig terrasje. Veel (oudere) hotelgasten, maar ook (jongere) stellen van "buiten". De bediening heeft het druk, doet alles om het goed te doen, en is dan ook druk. Het menu van € 36,00 is een vrije keuze uit de voor-, hoofd- en nagerechten van de kaart. Wij namen gamba's, filet de boeuf (mijn vrouw een vis uit het meer) en lokale kazen na. De porties waren ruim bemeten, en echt voortreffelijk! Zowel de ingrediënten als de bereiding. Enig minpuntje: geen groente bij de boeuf. Maar voor de rest heerlijk gedineerd.

Datum van bezoek: juni 2017
25 mei 2016 beoordeeld

We waren er al eerder en vonden op de klassieke kaart lekkere gerechten die superlekker werden bereid!!

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Restaurant Arcalod bekeken, bekeken ook

Montmin, Haute-Savoie

In Restaurant Arcalod geweest? Deel je ervaringen!