Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Super gehad! Mooi hotel met een schone en ruime kamer. Het eten was ook erg lekker en elke dag werden we begroet door het leuke en aardige personeel!
Het hotel heeft ook een prive gedeelte op het strandje waar je heerlijk kan liggen.

Zeker een plek waar je helemaal tot rust kan komen.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 augustus 2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad in hotel Turunc Premium. Het stadje Turunc en het hotel Turunc Premium-dat maar enkele jaren oud is- is nog niet ontdekt door de grote massa.
Zeer mooie en nette kamers en verder alle faciliteiten die je van een 5 sterren hotel kan verwachten. En meer. Zeer attente staff, goede bediening en lekker eten. Vooral de hartelijkheid waarmee het personeel ons benaderde was hartverwarmend. Er waren voornamelijk Turkse toeristen dus als je niet met hordes Europese massa-toeristen op te weinig ligbedjes wilt liggen raad ik dit hotel aan. Ook het stadje Turunc zelf spreekt ons aan; afgesloten door een nog al gevaarlijke bergpas en gesticht door een aantal hippie families heeft dit stadje zich ontwikkeld tot een oase van vriendelijkheid en openheid en vind je nog het authentieke Turkije. Verder is de omgeving adembenemend met strandjes die niet onderdoen voor de andere bekendere tropische locaties. Ik raad dit hotel en locatie daarom aan als je een heerlijke relaxte vakantie wilt genieten in een geweldige omgeving die nog niet verpest is door de massa.

Kamertip: Rooms with seaside have a beautiful view
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 13 september 2016

wij komen er graag kamers zijn schoon eten is goed personeel vriendelijk gezellige dorpje mooie omgeving ook de animatie team is goed voor de kinderen volgend jaar gaan we weer naar turunc het bevalt ons goed in turunc

Kamertip: kamers aan de zuidkant zijn rustiger
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Het hotel is operationeel sinds juli 2015. En ondanks dat het seizoen op zijn einde loopt is het personeel heel vriendelijk. Er is elke dag een ruime keuze in verschillende soorten vlees, vis, pasta en groentegerechten. De all- inclusive formule is hier tot in de puntjes verzorgd. Na een week ontbijt, lunch en diner in het hotel genoten te hebben, hebben we iedere dag iets anders kunnen eten. De kamers zijn ruim en heel modern ingericht. Wij hadden een kamer met zeezicht en wat een uitzicht was dat! Het zwembad is ruim opgezet. Geen handdoeken leggen en geen vervelende gasten die te volle borden uit het restaurant slepen om vervolgens de helft te laten staan. Misschien hebben ze het nog niet ontdekt. Alles is tot in de puntjes verzorgd en er wordt iedere dag schoongemaakt. Ook in de openbare ruimtes. Turunc zelf is klein, maar daardoor heeft het ook zijn charme. Geen opdringerige winkeliers die je de winkels in praten. Dat is in marmaris en Icmeler wel anders. Met de dolmus ben je in een kleine drie kwartier voor 7 lira pp in marmaris. Met de taxioorlog kost dit 25 minuten en 25 lira. Beide erg leuk om te doen. Ben je toch het eten in het hotel zat, dan zijn er ruim 40 restaurantjes. Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Ik kan niet spreken over de drukte in het hoogseizoen, maar deze periode kan ik aanraden als je van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs en niet al te veel drukte houdt.

Kamertip: Zeezicht is wel een aanrader, lekker balkon met zitje. In de ochtend zon. Wij zaten in 1203
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015 via mobiele applicatie

10 dagen vakantie gevierd in Turunc Premium. Geweldig hotel, mooie ligging, perfecte keuken. Vriendelijk personeel onder leiding van Huseyin. Gaan hier zeker nog een keer heen. Centrum op loopafstand van het hotel. In de 2e kelder mooi wellnesscentrum (grootste deel gratis). Stadje perfect: je wordt niet lastig gevallen.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie