“Ruim verblijf vlakbij enkele wandelroutes”

Beoordeling van Snowview Lodge

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
51 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Ruim verblijf vlakbij enkele wandelroutes”
Beoordeeld op 11 april 2017 voor een verblijf in april 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Vriendelijke eigenaar. Ruim verblijf voorzien van alle comfort. 2 afwasmachines, groot gasfornuis, 2 koelkasten. Grote gezamenlijke eettafel met voldoende zitplaatsen voor een groep (27 p). Salon, tv, zelfs een haard. Er is ook genoeg keukengerei aanwezig. Wat we wel jammer vonden is het ontbreken van wijn- en/of aperitiefglazen. Ruim terras aan de zonnekant + BBQ aanwezig. Geen verplaatsing nodig om aan te sluiten op enkele wandelknooppunten. Mooie streek.

Datum van verblijf: april 2017
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
12 apr 2017
Beste Christl,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat uw een prettig verblijf hebt gehad bij ons in Medendorf, en nemen uw opmerking over de wijnglazen zeker ter harte.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.