“Geweldige locatie en stuga's”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Ariaan K
1 beoordeling
“Geweldige locatie en stuga's”
Beoordeeld op 21 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Wat een mooie rustige plek. We hebben 3 nachten in stuga Varg gelogeerd, een hele mooie stuga. Toen nog 5 nachten in de grote stuga Älg. Prachtige ruime stuga met keuken en eigen badkamer en toilet.De stuga's zijn schoon en het ontbijt is prima. De omgeving is prachtig. We werden verwelkomd door een hele gezellige gastheer en gastvrouw. Voor herhaling dus. We komen zeker terug.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren