“Blijft imponeren de Nordschleife ”
Beoordeling van Nuerburgring

Nuerburgring
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 891,23*
Vanaf
DTM-serie Race Nürburgring 3-daagse tour met ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 dingen om te doen in Nuerburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak zijn de vrijdagtrainingen gratis te bekijken vanaf de tribune. Een keurig verzorgd circuit.
Op het oude gedeelte kun je met je eigen auto een rondje rijden, tegen betaling. Geen nood als je dat liever niet met je eigen auto doet. Je kunt ook een auto hiervoor huren.
Er zijn diverse plaatsen waar het goed vertoeven is om de waaghalzen te aanschouwen. Vrij van entree en voorzien van een drankkraam, die ook fanartikelen verkoopt. Uiteraard ontbreekt de friet en worst hier niet. Een zondag uit hoeft je niet veel te kosten!

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een ticket haalt kan je met je eigen auto over het circuit rijden. Je betaalt per rondje€29. Super leuk! Wel goed uitkijken want er zitten flink wat bochten in. Veel fotografen langs de baan dus je word vast ergens vastgelegd. Als het regen glij je snel weg, en dat word gevaarlijk aangezien je gelijk tegen de vangrail aanzit meestal. Er is weinig extra ruimte.
Wel leuk om een keer over heen te race

30 september 2016 beoordeeld

Na de Duitse Weinstrasze verlaten te hebben aan de laatste etappe van onze rondreis begonnen: Monschau. Op weg daarheen passeerden we ongepland dit circuit en als liefhebbers van auto's en racen kan een bezoekje niet uitblijven. Circuit ziet er geweldig uit (en dan heb ik het over het oude waar particulieren (tegen betaling) ook mogen racen). Het geluid alleen is al imponerend en vanaf een soort brug kun je het spektakel bekijken. We hebben maar geen rondje gewaagd want met een Fiat 500 is dat nogal gevaarlijk, maar leuk om te zien is het in ieder geval. Bij het nieuwe circuit hoort kennelijk ook nog een soort pretpark (zag een achtbaan)

9 september 2016 beoordeeld

Op een rustige zondagmiddag kwamen we een kijkje nemen aan de Nürburgring. Voor amper 29,00€ kan je met je eigen wagen een 'touristenfahrt' doen. Je kan er het 22 km lange circuit zelf rijden. Je moet je wel optimaal concentreren en niet alleen plankgas rijden. Het vraagt tactiek en zelfbeheersing. Het is een fantastische, heerlijke en tegelijk angstaanjagende belevenis. We doen het zeker nog eens. Je kan in de winkels rondom het infocenter allerlei fanartikels kopen en racewagens bewonderen.

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2016 beoordeeld

De Nuerburgring is een van de oudste circuits in Europa en is uniek door haar totale lengte van ruim 20 km. Ik ben er al vele malen geweest om te kijken naar races, tests, trainingen en om er zelf te rijden. Ik heb een snel rondje op de Nordschleife meegemaakt in een Alfa naast Ron Simons van RSRNurburg die daar cursussen organiseren. Echt een plek om naar terug te gaan en de racehistorie te proeven die hier is geschreven.

Reizigers die Nuerburgring bekeken, bekeken ook

Nuerburg, Rijnland-Palts
Nuerburg, Rijnland-Palts

Wierschem, Rijnland-Palts

In Nuerburgring geweest? Deel je ervaringen!