“Gezellige gerenoveerde ruime boerderij-woning met ...”

Beoordeling van BenyeLak - green garden

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
56 beoordelingen
11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
“Gezellige gerenoveerde ruime boerderij-woning met grote tuin”
Beoordeeld op 4 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2016

Ideaal als uitvalsbasis voor trips in de buurt naar Tokaj en de termale baden en de wijngaarden en bossen ten oosten en noorden ervan. In klein dorp met vlakbij winkel met alle dagelijkse benodigdheden die - meen ik me te herinneren - al rond 5 of 6u in de ochtend opengaat! Rustig, lekker voor het proeven van de Montium wijnen: zie aparte vermelding: je kunt met de eigenaar wijnproeverij incl maaltijd afspreken (Engelstalig ok). Wie de Montium wijn nog niet kent: de wijngaarden liggen achter het huis en de wijn is superb: top drie in Hongarije. Ik vind de woning vooral geschikt voor klein gezin. Van hieruit kun je gemakkelijk doorreizen naar Ukraine of Roemenie of Tsjechie. Route via Tsjechie naar Polen wordt aan gewerkt.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren