4 weken geleden beoordeeld

Kamertip: There are 2 apt. of 3 rooms each, so better share with family or friends. Sharing the apt. with strangers can be a nuisance for some.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Datum van verblijf: oktober 2018
HoomanG18, Manager van Golden Days Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beoordeeld op 13 september 2018

Kamertip: we choose the suite... we thought the verandah area in front of our rom was private but other guests made use of it during our stay
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 september 2018