“Sfeervol restaurant”
Beoordeling van Keykhosro House

Keykhosro House
Geclassificeerd als nr. 3 van 32 Restaurants in Kerman
31 mei 2018 beoordeeld

Keykhosro House is een authentiek en sfeervol restaurant. Er werd live muziek gespeeld, de vele Iraanse gasten zongen en klapten. Kwaliteit van het eten is in orde maar niet bijzonder, De ambiance maakte alles goed.

21 mei 2018 beoordeeld

Een plaats waar je lekker van de traditioneel Iraanse keuken kan proeven. Voldoende aanbod en best lekker van kwaliteit. Prijs/kwaliteit weerom een topper.
De binnentuin biedt een leuke sfeer.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ons beste diner tot nu toe (bijna 2 weken) in Iran. We waren hier op donderdagavond en er was life muziek. Het restaurant zat bomvol maar de bediening was snel. We hadden heerlijke mocktails en het eten was bijzonder lekker. Of eten op een platte grote bank / zitbed ooit gaat wennen weet ik niet maar het blijft leuk.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste restaurant van Kerman! Heerlijk bereide gerechten. Een kaart met ruime keuze, ook in aparte drankjes. Mooie buitenruimte met zitbedden, maar ook tafels en stoelen. Vriendelijke bediening. Absoluut een bezoek waard.

22 september 2017 beoordeeld

Prima IRaans eten, een mooie binnentuin om te zitten. Aardige bediening. Maar het duurde lang (een uur) voor we iets te eten hadden.

Reizigers die Keykhosro House bekeken, bekeken ook

Kerman, Kerman Province

In Keykhosro House geweest? Deel je ervaringen!